XbellaX Skrevet 14. oktober 2014 Skrevet 14. oktober 2014 Tror jeg begynner å røyke igjen, klarer ikke dette her. Kan slutte senere en gang. Nei får se, nå er jeg ubestemt. Gå en tur ut? Gå på kiwi og kjøp nikotintyggis. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 14. oktober 2014 Forfatter Skrevet 14. oktober 2014 Gå en tur ut? Gå på kiwi og kjøp nikotintyggis. Gikk på butikken og kjøpte røyk men har ikke åpnet den enda, tror ikke jeg er klar for dette. Ikke kutte tvert iallefall, trenger nikotin. 0 Siter
XbellaX Skrevet 14. oktober 2014 Skrevet 14. oktober 2014 Gikk på butikken og kjøpte røyk men har ikke åpnet den enda, tror ikke jeg er klar for dette. Ikke kutte tvert iallefall, trenger nikotin. Ok, men da legger du om stilen. Da kjører du en nedtrappingsfase. Kjøp deg nikotintyggis, 4 mg, gjerne den sukkerfrie (rimi og kiwi har den). Fungerer litt bedre enn plaster i mine øyne fordi du jobber med munnen (huff dette høres rart ut, men jeg mener det). Tygg mer enn du trenger de første dagene. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 14. oktober 2014 Forfatter Skrevet 14. oktober 2014 Ok, men da legger du om stilen. Da kjører du en nedtrappingsfase. Kjøp deg nikotintyggis, 4 mg, gjerne den sukkerfrie (rimi og kiwi har den). Fungerer litt bedre enn plaster i mine øyne fordi du jobber med munnen (huff dette høres rart ut, men jeg mener det). Tygg mer enn du trenger de første dagene. Ja må trappe ned, får kjøpe nikotintyggis i morgen. Har røykt på L.røyken nå. Måtte bare. 0 Siter
XbellaX Skrevet 14. oktober 2014 Skrevet 14. oktober 2014 Ja må trappe ned, får kjøpe nikotintyggis i morgen. Har røykt på L.røyken nå. Måtte bare. Flott stjerna, se på det som en nedtrappingsfase :-) 0 Siter
stjernestøv Skrevet 14. oktober 2014 Forfatter Skrevet 14. oktober 2014 Flott stjerna, se på det som en nedtrappingsfase :-) Ja det er et nederlag, men innser at jeg klarer ikke kutte tvert. Det ble for tøft. 0 Siter
XbellaX Skrevet 14. oktober 2014 Skrevet 14. oktober 2014 (endret) Ja det er et nederlag, men innser at jeg klarer ikke kutte tvert. Det ble for tøft. Det er slettes ikke et nederlag, du er på vei til å slutte. Dette er et mål du har satt deg, du trenger bare en litt mindre brutal overgang til røykeslutt. Om du bruker en måned eller 6 uker på å trappe ned, eller om du kutter tvert spiller i det lange løp uhyre liten rolle. Poenget er at du fortsetter. Endret 14. oktober 2014 av XbellaX 0 Siter
stjernestøv Skrevet 14. oktober 2014 Forfatter Skrevet 14. oktober 2014 Det er slettes ikke et nederlag, du er på vei til å slutte. Dette er et mål du har satt deg, du trenger bare en litt mindre brutal overgang til røykeslutt. Om du bruker en måned eller 6 uker på å trappe ned, eller om du kutter tvert spiller i det lange løp uhyre liten rolle. Poenget er at du fortsetter. Ja jeg vil fortsette, kanskje ha som mål å være røykefri til nyåret. Vil virkelig slutte. Skal bruke hjelpemidler og ikke røyke 20 sigaretter om dagen. 0 Siter
Zyprexus Skrevet 18. oktober 2014 Skrevet 18. oktober 2014 Ingen som svarer på det egentlige spørsmålet her? Ja, det er bevist at røyking påvirker serumkonsentrasjonen av b.la AP. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 18. oktober 2014 Skrevet 18. oktober 2014 Det ville ha kriblet i deg i abstinensfasen også om du ikke hadde brukt AP :-) 0 Siter
Inner self Skrevet 18. oktober 2014 Skrevet 18. oktober 2014 Er det sant att 90% av schizofrene røyker? Og ofte er storrøykere av sterke sigaretter? hva kommer det av? 0 Siter
Zyprexus Skrevet 18. oktober 2014 Skrevet 18. oktober 2014 Akkuratt om det er 90 % vet jeg ikke, men det er meget mange med den diagnosen som røyker. Vet ikke hvorfor, men.. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 18. oktober 2014 Forfatter Skrevet 18. oktober 2014 Ingen som svarer på det egentlige spørsmålet her? Ja, det er bevist at røyking påvirker serumkonsentrasjonen av b.la AP. Takk :-) Da er det noe i det. 0 Siter
Zyprexus Skrevet 18. oktober 2014 Skrevet 18. oktober 2014 En link som forklarer litt: http://tidsskriftet.no/article/1815855 I følge siden røyker 80 % av schizofrene. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 18. oktober 2014 Forfatter Skrevet 18. oktober 2014 En link som forklarer litt:http://tidsskriftet.no/article/1815855 I følge siden røyker 80 % av schizofrene. Det var da svært mange, lurer på hvorfor det er sånn. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 18. oktober 2014 Skrevet 18. oktober 2014 Ingen som svarer på det egentlige spørsmålet her? Ja, det er bevist at røyking påvirker serumkonsentrasjonen av b.la AP. Jeg svarte på det egentlige spørsmålet om kribling etter 4 dagers røykeslutt. Det har ingenting med AP å gjøre. Det er abstinenser. Ja, det er korrekt at røyking kan påvirke serumkonsentrasjonen av AP, men det skjer ikke etter kun fire dagers røykeslutt. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 18. oktober 2014 Forfatter Skrevet 18. oktober 2014 Jeg svarte på det egentlige spørsmålet om kribling etter 4 dagers røykeslutt. Det har ingenting med AP å gjøre. Det er abstinenser. Ja, det er korrekt at røyking kan påvirke serumkonsentrasjonen av AP, men det skjer ikke etter kun fire dagers røykeslutt. Dessverre taklet jeg ikke abstinensene. Har bestilt meg dampeutstyr nå, skal klare det :-) 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 18. oktober 2014 Skrevet 18. oktober 2014 Damp er et utmerket alternativ :-) 0 Siter
stjernestøv Skrevet 18. oktober 2014 Forfatter Skrevet 18. oktober 2014 Damp er et utmerket alternativ :-) Takk, var glad du skrev det :-) Var litt usikker på om det var bra, gleder meg til jeg får det. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.