Health Freak Skrevet 13. oktober 2014 Skrevet 13. oktober 2014 Hvis jeg "ser" noen som vet hvem jeg er, og de "ser" meg, men ser litt rart på meg, så tolker jeg det som en stor avvisning. Jeg føler det er noe galt med meg, og får masse forskjellige slags tanker som er "teorier" om hva dette kan skyldes ("avvisningen"). Følelser av hva det blir snakket om. Prøver å snappe opp ting som blir sagt rundt meg, spesielt f.eks. hvis det over nevnte skjer. Vil komme meg vekk fra situasjonene så fort som mulig... dra hjem, være alene. Men er også "nysgjerrig" på hva som "foregår", så ofte drøyer jeg rømningen for å holde litt oppsyn. Skulle gjerne vært flua på veggen... (Føler at når jeg skriver dette innlegget så blir jeg kanskje gjenkjent.) Er dette en funksjonshemning som gir gyldig grunn for trygd? 0 Siter
slabbedask Skrevet 13. oktober 2014 Skrevet 13. oktober 2014 Hvis jeg "ser" noen som vet hvem jeg er, og de "ser" meg, men ser litt rart på meg, så tolker jeg det som en stor avvisning. Jeg føler det er noe galt med meg, og får masse forskjellige slags tanker som er "teorier" om hva dette kan skyldes ("avvisningen"). Følelser av hva det blir snakket om. Prøver å snappe opp ting som blir sagt rundt meg, spesielt f.eks. hvis det over nevnte skjer. Vil komme meg vekk fra situasjonene så fort som mulig... dra hjem, være alene. Men er også "nysgjerrig" på hva som "foregår", så ofte drøyer jeg rømningen for å holde litt oppsyn. Skulle gjerne vært flua på veggen... (Føler at når jeg skriver dette innlegget så blir jeg kanskje gjenkjent.) Er dette en funksjonshemning som gir gyldig grunn for trygd? JA! 0 Siter
Health Freak Skrevet 13. oktober 2014 Forfatter Skrevet 13. oktober 2014 JA! Ok. Takk for svar. 0 Siter
Health Freak Skrevet 14. oktober 2014 Forfatter Skrevet 14. oktober 2014 For en miserabel dag... Var noen som gapskrattet ute, om "noe"... Så sånn var det med det. Bare noe jeg tenkte på. Men men. 0 Siter
slabbedask Skrevet 14. oktober 2014 Skrevet 14. oktober 2014 For en miserabel dag... Var noen som gapskrattet ute, om "noe"... Så sånn var det med det. Bare noe jeg tenkte på. Men men. Det var nok "noe annet". 0 Siter
DexterMorgan Skrevet 14. oktober 2014 Skrevet 14. oktober 2014 Å le på offentlig sted ja, det er grov kriminalitet håper du kontaktet politiet Som sagt tidligere så var det nok ikke "deg" de lo av, med mindre det var fjortiser da de hender faktisk ler av folk som er litt rare veldig få voksne 0 Siter
Health Freak Skrevet 14. oktober 2014 Forfatter Skrevet 14. oktober 2014 Føles som de har filmet meg med drone... 0 Siter
slabbedask Skrevet 14. oktober 2014 Skrevet 14. oktober 2014 (endret) Føles som de har filmet meg med drone... Tegn på psykdom. Men bra du ikke tror du blir brukt som en drone da. Men men. Bare noe jeg tenkte på. Endret 14. oktober 2014 av slabbedask 0 Siter
Health Freak Skrevet 14. oktober 2014 Forfatter Skrevet 14. oktober 2014 Men bra du ikke tror du blir brukt som en drone da.Jeg tror jo ikke NAV selger folk til private aktører som avliver dem... da burde jeg hatt økt dosen med antipsykotika. 0 Siter
slabbedask Skrevet 14. oktober 2014 Skrevet 14. oktober 2014 Jeg tror jo ikke NAV selger folk til private aktører som avliver dem... Bare The Jobcentre som driver med slikt. 0 Siter
gamle_blakken Skrevet 14. oktober 2014 Skrevet 14. oktober 2014 Jeg tror jo ikke NAV selger folk til private aktører som avliver dem.. 0 Siter
Health Freak Skrevet 14. oktober 2014 Forfatter Skrevet 14. oktober 2014 Internt. -Skulle ønske jeg bare kunne skru av en bryter for å bry seg om hva andre mener. Men det er jo rart jeg bryr meg om det når jeg oppfører meg dritt. 0 Siter
gamle_blakken Skrevet 14. oktober 2014 Skrevet 14. oktober 2014 Internt. Her 'erre no lurings. 0 Siter
Health Freak Skrevet 14. oktober 2014 Forfatter Skrevet 14. oktober 2014 Her 'erre no lurings. Hm, er blakken noe 'plot'? Vi får se. Men men. Vi får se hva som skjer. 0 Siter
lathans Skrevet 14. oktober 2014 Skrevet 14. oktober 2014 Hm, er blakken noe 'plot'? Han er nok no mafian. Vi får se. Men men. Vi får se hva som skjer. 0 Siter
Health Freak Skrevet 14. oktober 2014 Forfatter Skrevet 14. oktober 2014 Han er nok no mafian. Vi får se. Men men. Vi får se hva som skjer. Kan være en russer og. Eller en degenerert jøde. Men men. Bare noe jeg tenkte på. Men men. 0 Siter
DexterMorgan Skrevet 14. oktober 2014 Skrevet 14. oktober 2014 svært som "dere" raller da o.0 0 Siter
Health Freak Skrevet 14. oktober 2014 Forfatter Skrevet 14. oktober 2014 Bare kaos jo. Jaja, det er i alle fall flere enn bare meg, heldigvis for det. :ph34r 0 Siter
slabbedask Skrevet 14. oktober 2014 Skrevet 14. oktober 2014 svært som "dere" raller da o.0 "Du" må gjerne være med "du" og. 0 Siter
Health Freak Skrevet 14. oktober 2014 Forfatter Skrevet 14. oktober 2014 "Du" må gjerne være med "du" og. Ja, "han" er veldig velkommen til å joine "oss"... "vi" trenger så "mange" som mulig i denne spennende debatten... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.