Gå til innhold

"Avvisning"

Anbefalte innlegg

• Svar 52
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Health Freak

24

• AnonymBruker

9

• slabbedask

6

• DexterMorgan

6

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Hva er vitsen. Kan like godt gå og legge meg. Men egentlig så burde jeg kjempet mot IS og ebola.

Skrevet

Ja hva er vitsen, og hva er meningen med livet, det lurer jeg på noen ganger

Og googler jeg meningen med livet får jeg bare opp masse tull jeg ikke kjenner meg igjenn i som umulig kan være min mening med livet

Men men

gamle_blakken
Skrevet

Ja hva er vitsen, og hva er meningen med livet, det lurer jeg på noen ganger

Og googler jeg meningen med livet får jeg bare opp masse tull jeg ikke kjenner meg igjenn i som umulig kan være min mening med livet

Men men

"Kun gjennom handling vinner livet i betydning."

Bare noe jeg tenkte på.

PS.

"Man må ikke spørre om meningen med livet, man må gi det mening."

Men men.

PS 2.

"Alle dyr, bortsett fra mennesket, vet at den eneste meningen med livet er å nyte det."

Vi får se hva som skjer.

PS 3.

"Meningen med livet er et liv med mening."

Men men. Vi får se.

Skrevet

Er ikke noen mening med livet uansett, det er helt irrelevant. Tenkte mer på vitsen med å presse seg selv.

Men men.

VI får se hva som skjer.

Skrevet

Er ikke noen mening med livet uansett, det er helt irrelevant. Tenkte mer på vitsen med å presse seg selv.

Mesteringsfølelse gir bedre livskvalitet. Hevdes det.

Skrevet (endret)

Mesteringsfølelse gir bedre livskvalitet. Hevdes det.

Ja, nå har jeg kommet meg opp av sengen og presser meg litt da. :) Skulle bare mangle. :)

Vi får se hva som skjer. :)

Endret av Health Freak
Skrevet

Ja, nå har jeg kommet meg opp av sengen og presser meg litt da. :) Skulle bare mangle. :)

Vi får se hva som skjer. :)

Det blir nok årnings.

Skrevet

Det blir nok årnings.

Tror ikke det... at folk misliker meg er ikke noe jeg rår med... tror jeg. Eller jeg tror andre ting andre ganger, men jeg tror her og nå at jeg ikke har gjort noe galt, og at de misliker meg fordi de er råtne alle sammen. Men det er egentlig ikke rart i, heller, siden jeg slipper å jobbe og har god materiell standard, mens andre må slite rævva av seg for kanskje lavere materiell standard... så det har egentlig noe med meg å gjøre, som bare later meg. Er løsningen da å slutte å late seg? Det vil jeg ikke, tydeligvis...

Skrevet

Tror ikke det... at folk misliker meg er ikke noe jeg rår med... tror jeg. Eller jeg tror andre ting andre ganger, men jeg tror her og nå at jeg ikke har gjort noe galt, og at de misliker meg fordi de er råtne alle sammen. Men det er egentlig ikke rart i, heller, siden jeg slipper å jobbe og har god materiell standard, mens andre må slite rævva av seg for kanskje lavere materiell standard... så det har egentlig noe med meg å gjøre, som bare later meg. Er løsningen da å slutte å late seg? Det vil jeg ikke, tydeligvis...

Hvis folk misliker deg fordi du later deg, er nok det løsningen. Meg jeg er ikke sikker på folk "misliker" deg, og ikke at du "later" deg heller.

Kanskje dette er en god forklarings?

Skrevet

Folk misliker meg, og det er masse rykter om hvordan jeg lever livet mitt. F.eks. nå så var det en bil her som ble ruset, det er jo pga. sinne mot meg. Neida det var kanskje en overdrivelse.

Skrevet

Folk misliker meg, og det er masse rykter om hvordan jeg lever livet mitt. F.eks. nå så var det en bil her som ble ruset, det er jo pga. sinne mot meg. Neida det var kanskje en overdrivelse.

Du kunne prøvd å flytte til en storby, her vet ingen hvem du er eller om du er en naver. Ulempen blir jo selvsagt at ingen vet hvem du er men stor fordel da for da kan du umulig tro at folk hater deg fordi ingen vet hvem du er eller hva du gjør eller hvem som betaler for maten din. Har du tenkt den tanken før ?

Skrevet

Du kunne prøvd å flytte til en storby, her vet ingen hvem du er eller om du er en naver. Ulempen blir jo selvsagt at ingen vet hvem du er men stor fordel da for da kan du umulig tro at folk hater deg fordi ingen vet hvem du er eller hva du gjør eller hvem som betaler for maten din. Har du tenkt den tanken før ?

Ja, har det. Jeg vil gjerne flytte. Men det går ikke.

Skrevet

Ja, har det. Jeg vil gjerne flytte. Men det går ikke.

Du kan bo hos meg, men må advare deg jeg sitter naken foran PCen mesteparten av dagen da :ph34r:

Skrevet

Du kan bo hos meg, men må advare deg jeg sitter naken foran PCen mesteparten av dagen da :ph34r:

Takk for det bildet. :P:lol:

Skrevet

Men det gjelder bare hvis jeg ikke engasjerer meg i noen mennesker... da får de jo et bilde av meg...

Skrevet

Men men.

VI får se hva som skjer.

Dette var den sprøeste diskusjonen jeg har lest på lenge. Hiver meg på. Meningen med livet? Det skal visst være 42 i følge en bok jeg ikke husker navnet på. Men hva så?

Jensen fikk spørsmål om han hadde hørt om hu dama oppe i åsen som tok livet av seg? -Nei, sa han. Uuuuh, skjønner du ingenting? Hu tok av seg livet....

Anonymous poster hash: 38d66...6e5

Skrevet

Dette var den sprøeste diskusjonen jeg har lest på lenge. Hiver meg på. Meningen med livet? Det skal visst være 42 i følge en bok jeg ikke husker navnet på. Men hva så?

http://no.wikipedia.org/wiki/42_(tall)

Anonymous poster hash: 43965...e14

Skrevet

Bare kaos jo. ;) Jaja, det er i alle fall flere enn bare meg, heldigvis for det. :ph34r

Er det nå det?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...