gardia Skrevet 14. oktober 2014 Skrevet 14. oktober 2014 Sov sist natt til søndag og nå er jeg så lei av å være våken,det blir jo litt kjedelig å se på tv og strikke hele natta. Problemet er at jeg ikke er trøtt, bare litt sliten. Noen som har råd om hva jeg kan gjøre? Tørr ikke å kjøre bil heller når det er så lenge siden jeg sov så nå må jeg i tillegg holde meg hjemme. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2014 Skrevet 14. oktober 2014 Et menneske kan vel bare være våken et visst antall timer, så før eller siden sovner du jo. Er dette et gjentagende problem ville jeg bestilt time hos lege for utredning. Anonymous poster hash: baf6c...722 0 Siter
DoleMari Skrevet 14. oktober 2014 Skrevet 14. oktober 2014 Kjøp sove-te eller kamillete på helskost. 0 Siter
gardia Skrevet 14. oktober 2014 Forfatter Skrevet 14. oktober 2014 Jeg har en del problemer med å sovne, det har jeg to typer sovemedisin for.Men har aldri opplevd å gå sånn uten å sove som jeg gjør nå. Sove te kan jeg jo prøve:) 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2014 Skrevet 14. oktober 2014 Sov sist natt til søndag og nå er jeg så lei av å være våken,det blir jo litt kjedelig å se på tv og strikke hele natta. Problemet er at jeg ikke er trøtt, bare litt sliten. Noen som har råd om hva jeg kan gjøre? Tørr ikke å kjøre bil heller når det er så lenge siden jeg sov så nå må jeg i tillegg holde meg hjemme. Hei! Jeg hadde det slik da jeg brukte amfetaminprodukter. Klarte ikke sove. Nå tror jeg at jeg ikke sover pga av øresus, men jeg tror jeg sover mer enn jeg tror, sånn er det som regel. Før mat og drikke trenger kroppen søvn, men slitsomt er det å sove dårlig Jeg ser sliten ut, og det hører jeg andre si, så det betyr jo at nattesøvnen er dårlig, men hadde jeg ikke sovet hadde jeg vært død! og du snart også Melatonin kan hjelpe og Circadin, søvnhormon, ufarlig å prøve. Anonymous poster hash: 6da3e...0a3 0 Siter
gardia Skrevet 14. oktober 2014 Forfatter Skrevet 14. oktober 2014 Fortsatt ingen søvn, ikke er jeg trøtt heller men begynner å få angst og uro.Å bare jeg kunne få sove så hadde det blitt bra.Nå kjennes det ut som det skal gå rett til h.... 0 Siter
Dorthe Skrevet 14. oktober 2014 Skrevet 14. oktober 2014 Har du prøvd Melatonin? Det sovner til og med jeg på. Akkurat nå har jeg det sånn som deg at jeg sliter masse med å sovne selv om jeg er dausliten i kroppen så er jeg ikke trøtt i hue. Så antagelig bør jeg ta en pause på Melatonin en ukes tid. 0 Siter
Madelenemie Skrevet 14. oktober 2014 Skrevet 14. oktober 2014 Fortsatt ingen søvn, ikke er jeg trøtt heller men begynner å få angst og uro.Å bare jeg kunne få sove så hadde det blitt bra.Nå kjennes det ut som det skal gå rett til h.... Hei! Jeg sliter selv med søvn pga av nylig oppstått øresus. Fikk beskjed i dag at kan ta både melatonin og circadin, bedre, sa min psykiater, fins ikke noe annet, da alt annet er avhengighetsskapende. Jeg skal til ørelege på torsdag, om ikke jeg får operasjon i Norge reiser jeg til utlandet, sneglehuset skal ut!! Man sover jo, en søvnen blir dårlig. Røv circadin og melatonin 0 Siter
Tusset Skrevet 14. oktober 2014 Skrevet 14. oktober 2014 Har du sjekket deg for høyt stoffskifte? 0 Siter
gardia Skrevet 16. oktober 2014 Forfatter Skrevet 16. oktober 2014 Kom hjem nå fra et par døgn på dps.Først en natt med søvn og så en uten.Så er ikke noe bedre .Grunnen til at jeg dro hjem var at jeg ikke orket å tilbringe en natt til våken på rommet mitt, det er jo så kjedelig, bare ligge å glo i veggen. Fikk beskjed om å komme tilbake vis jeg ikke får sove, men vet ikke om jeg tørr .Har ikke snakket med lege men legen ville snakke med meg, kontakten min snakket om at det kanskje blir nødvendig å se på andre medisiner, antipsykotisk regner jeg med, grøss , håper jeg sover nå i natt. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 16. oktober 2014 Skrevet 16. oktober 2014 Kom hjem nå fra et par døgn på dps.Først en natt med søvn og så en uten.Så er ikke noe bedre .Grunnen til at jeg dro hjem var at jeg ikke orket å tilbringe en natt til våken på rommet mitt, det er jo så kjedelig, bare ligge å glo i veggen. Fikk beskjed om å komme tilbake vis jeg ikke får sove, men vet ikke om jeg tørr .Har ikke snakket med lege men legen ville snakke med meg, kontakten min snakket om at det kanskje blir nødvendig å se på andre medisiner, antipsykotisk regner jeg med, grøss , håper jeg sover nå i natt. Håper du får sove snart for det blir jo så slitsomt, selv er jeg våken store deler av natten men ligger i sengen. Har lurt på å ta seroquel igjen, har du prøvd det? Den er god for søvn. 0 Siter
gardia Skrevet 16. oktober 2014 Forfatter Skrevet 16. oktober 2014 Har prøvd det meste av antipsykotisk, tror jeg..Har stått på Seroquel flere ganger , det lengste ett år, fikk bivirkninger og sluttet.Vil klare meg uten den type medisiner. Nå får jeg ta et par sovetabletter og legge meg, er ikke trøtt men vondt i hodet, så søvn ville vært bra nå. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.