FjellOgDalar Skrevet 14. oktober 2014 Del Skrevet 14. oktober 2014 Heisann, lurer på om noen der ute i DOL-verdenen har peil på hva man kan få pr reg.fritak av medisiner. Gjelder det alle typer medikamenter? Kan man få noe en lege mener kunne være gunstig å prøve selv om det ikke er å få i Norge mer? Eller evt. medikamenter man har hatt god effekt av? I mitt tilfelle gjelder det Nefadar, som jeg ønsker å prøve ut - og som psykiateren min uttrykker frustrasjon over at ikke er tilgjengelig her til lands mer. NHD svarte "Hvorfor kan du ikke få Nefadar på fritak?" en gang jeg spurte i psyk. forumet. Noen her som har peiling? Virker ikke som min psykiater helt er med. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/401481-medisiner-og-registreringsfritak-hva-kan-man-egt-f%C3%A5%C2%A8/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs D Skrevet 15. oktober 2014 Del Skrevet 15. oktober 2014 Heisann, lurer på om noen der ute i DOL-verdenen har peil på hva man kan få pr reg.fritak av medisiner. Gjelder det alle typer medikamenter? Kan man få noe en lege mener kunne være gunstig å prøve selv om det ikke er å få i Norge mer? Eller evt. medikamenter man har hatt god effekt av? I mitt tilfelle gjelder det Nefadar, som jeg ønsker å prøve ut - og som psykiateren min uttrykker frustrasjon over at ikke er tilgjengelig her til lands mer. NHD svarte "Hvorfor kan du ikke få Nefadar på fritak?" en gang jeg spurte i psyk. forumet. Noen her som har peiling? Virker ikke som min psykiater helt er med. Jeg får melatonin på fritak. Men jeg får det ikke på blå resept selv om det hjelper på min søvnforstyrrelse og denne har vart mer enn tre måneder. Det er kanskje ikke all type medisin man kan få på fritak? Men det burde da psykiateren din kunne finne ut av. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/401481-medisiner-og-registreringsfritak-hva-kan-man-egt-f%C3%A5%C2%A8/#findComment-3575344 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.