AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2014 Skrevet 14. oktober 2014 Hei! Pga av gjennomgripende utviklingsfortyrrelse som ikke syns på utsiden trenger jeg ledsager på trening de første gangene. Jeg har nå funnet en. Må jeg betale for ledsager på trening dvs dobbelt pris, for å slåss med meg, eller bør ledsager gå gratis? De virket helt ukjent med dette på treningsstedet, Ingen handikappede har trent der før med andre ord. vanligvis går jo ledsager gratis, men her vet de kanskje ikke hva ledsager er. Anonymous poster hash: dc1ad...153 0 Siter
frosken Skrevet 14. oktober 2014 Skrevet 14. oktober 2014 Det må treningsstedet selv ta stilling til. Det er ikke noe krav at man godtar ledsagerbevis. 0 Siter
Madelenemie Skrevet 14. oktober 2014 Skrevet 14. oktober 2014 Det må treningsstedet selv ta stilling til. Det er ikke noe krav at man godtar ledsagerbevis. Hei! Ok Men da kan jeg betale jeg da. Jeg trenger en med meg, og nå har jeg funnet noen. Hun ville helst ikke slåss, men jeg sa det må hun, det er jo koordinasjon jeg trenger hjelp med! Hun skrev nå ok. Det er bare til jeg blir trygg, kjent og får oversikt, og litt videre, eller det vet jeg ikke. 0 Siter
frosken Skrevet 14. oktober 2014 Skrevet 14. oktober 2014 Hei! Ok Men da kan jeg betale jeg da. Jeg trenger en med meg, og nå har jeg funnet noen. Hun ville helst ikke slåss, men jeg sa det må hun, det er jo koordinasjon jeg trenger hjelp med! Hun skrev nå ok. Det er bare til jeg blir trygg, kjent og får oversikt, og litt videre, eller det vet jeg ikke. Forklar situasjonen for treningsstedet og hør hva de foreslår. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.