AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2014 Skrevet 15. oktober 2014 Hvis man har vært veldig syk i over en uke og er fortsatt syk på fredag. Man har time til lege mandagen etter. Børr man da avbestille timen på fredag? Eller vente til mandag morgen med å avbestille? Det er jo en viss sjanse for at man blir frisk nok i løpet av helga til å møte? Hva foretrekker legene?Anonymous poster hash: 2377e...180 0 Siter
stjernestøv Skrevet 15. oktober 2014 Skrevet 15. oktober 2014 Hvis man har vært veldig syk i over en uke og er fortsatt syk på fredag. Man har time til lege mandagen etter. Børr man da avbestille timen på fredag? Eller vente til mandag morgen med å avbestille? Det er jo en viss sjanse for at man blir frisk nok i løpet av helga til å møte? Hva foretrekker legene?Anonymous poster hash: 2377e...180 Tror det er det samme for legen. Du kan jo vente til mandag å se- 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2014 Skrevet 15. oktober 2014 Tror det er det samme for legen. Du kan jo vente til mandag å se- Man må ikke betale hvis man avlyser mindre enn 24 timer før timen? Anonymous poster hash: 864da...e24 0 Siter
stjernestøv Skrevet 15. oktober 2014 Skrevet 15. oktober 2014 Man må ikke betale hvis man avlyser mindre enn 24 timer før timen? Anonymous poster hash: 864da...e24 Jo det kan godt hende, tenkte ikke på det. 0 Siter
frosken Skrevet 15. oktober 2014 Skrevet 15. oktober 2014 Hvis man har vært veldig syk i over en uke og er fortsatt syk på fredag. Man har time til lege mandagen etter. Børr man da avbestille timen på fredag? Eller vente til mandag morgen med å avbestille? Det er jo en viss sjanse for at man blir frisk nok i løpet av helga til å møte? Hva foretrekker legene?Anonymous poster hash: 2377e...180 Jeg hadde ringt legekontoret fredag morgen og forklart situasjonen. Du kan jo spørre dem om det går greit at de ikke får endelig beskjed før mandag. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 15. oktober 2014 Skrevet 15. oktober 2014 Vi aksepterer avbestilling før kl. 8 på mandager uansett når på dagen en har time. 0 Siter
jassy Skrevet 15. oktober 2014 Skrevet 15. oktober 2014 Hvis man har vært veldig syk i over en uke og er fortsatt syk på fredag. Man har time til lege mandagen etter. Børr man da avbestille timen på fredag? Eller vente til mandag morgen med å avbestille? Det er jo en viss sjanse for at man blir frisk nok i løpet av helga til å møte? Hva foretrekker legene?Anonymous poster hash: 2377e...180 Mitt DPS åpner ikke FØR 8.00. I de tilfeller jeg har vært syk på dagen for time har jeg ringt når kontoret/resepsjon har åpnet og lagt igjen beskjed til behandler. Har aldri bydd på problem for meg. 0 Siter
jassy Skrevet 15. oktober 2014 Skrevet 15. oktober 2014 Mitt DPS åpner ikke FØR 8.00. I de tilfeller jeg har vært syk på dagen for time har jeg ringt når kontoret/resepsjon har åpnet og lagt igjen beskjed til behandler. Har aldri bydd på problem for meg. Glemte.....drøft med din behandler hvordan den/du forholder dere til avlysninger av timer. Greie forhold er som oftest best. 0 Siter
jassy Skrevet 15. oktober 2014 Skrevet 15. oktober 2014 Glemte.....drøft med din behandler hvordan den/du forholder dere til avlysninger av timer. Greie forhold er som oftest best. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.