Gå til innhold

Avbestilling av timer på mandager?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis man har vært veldig syk i over en uke og er fortsatt syk på fredag. Man har time til lege mandagen etter. Børr man da avbestille timen på fredag? Eller vente til mandag morgen med å avbestille? Det er jo en viss sjanse for at man blir frisk nok i løpet av helga til å møte? Hva foretrekker legene?

Anonymous poster hash: 2377e...180

Skrevet

Hvis man har vært veldig syk i over en uke og er fortsatt syk på fredag. Man har time til lege mandagen etter. Børr man da avbestille timen på fredag? Eller vente til mandag morgen med å avbestille? Det er jo en viss sjanse for at man blir frisk nok i løpet av helga til å møte? Hva foretrekker legene?

Tror det er det samme for legen. Du kan jo vente til mandag å se-

Skrevet

Tror det er det samme for legen. Du kan jo vente til mandag å se-

Man må ikke betale hvis man avlyser mindre enn 24 timer før timen?

Anonymous poster hash: 864da...e24

Skrevet

Man må ikke betale hvis man avlyser mindre enn 24 timer før timen?

Anonymous poster hash: 864da...e24

Jo det kan godt hende, tenkte ikke på det.

Skrevet

Jeg hadde ringt legekontoret fredag morgen og forklart situasjonen. Du kan jo spørre dem om det går greit at de ikke får endelig beskjed før mandag.

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Vi aksepterer avbestilling før kl. 8 på mandager uansett når på dagen en har time.

Skrevet

Mitt DPS åpner ikke FØR 8.00. I de tilfeller jeg har vært syk på dagen for time har jeg ringt når kontoret/resepsjon har åpnet og lagt igjen beskjed til behandler. Har aldri bydd på problem for meg.

Skrevet

Mitt DPS åpner ikke FØR 8.00. I de tilfeller jeg har vært syk på dagen for time har jeg ringt når kontoret/resepsjon har åpnet og lagt igjen beskjed til behandler. Har aldri bydd på problem for meg.

Glemte.....drøft med din behandler hvordan den/du forholder dere til avlysninger av timer. Greie forhold er som oftest best.

Skrevet

Glemte.....drøft med din behandler hvordan den/du forholder dere til avlysninger av timer. Greie forhold er som oftest best.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...