Gjest Skrevet 15. oktober 2014 Skrevet 15. oktober 2014 Redd for å gjøre ting jeg angrer på.. Men tror ikke at jeg gjør det. Bør jeg slutte m mitt nye antidepressiva .., remeron ( el no slikt!) gråter - men også så innestengt sint. Må sperre m inne i et rom, men har nav på nakken. De skulle ringe meg igjen, kunne jo henne j kunne jobbe litt!!!??? nei 0 Siter
stjernestøv Skrevet 15. oktober 2014 Skrevet 15. oktober 2014 Har du sluttet å jobbe? Og har du fått time på dps? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 15. oktober 2014 Skrevet 15. oktober 2014 Nei, jeg synes ikke du skal slutte med Remeron. Du trenger medisin mot angst og depresjon. 0 Siter
Gjest Skrevet 16. oktober 2014 Skrevet 16. oktober 2014 Nei, jeg synes ikke du skal slutte med Remeron. Du trenger medisin mot angst og depresjon. står du kan få ulvehunger av dette "stoffet".., merker jeg får så lyst på mat, til og med frokost... Redd for å legge på meg:( 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.