Gå til innhold

sentralstimulerende

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan vite om dette virker?

Finner lite på net hvordan man kan teste det og være sikker.

Anonymous poster hash: b7ab8...929
Skrevet

Koffein er sentralstimulerende...

Hva med iskald Coka Cola?

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Jeg antar at du er voksen.

Når jeg styrer utprøvingen, vil jeg gjerne ha observasjoner fra tre hold: Pasienten selv, en som er mye sammen med pasienten på fritiden (partner) og en som er sammen med pasienten i arbeid/skole (sjefen, arbeidslederen en kollega etc).

Jeg synes en fornuftig utprøvingstid er 4 mnd.  Deretter avgjør en om pasienten skal fortsette på medisin eller avslutte.

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Hva med iskald Coka Cola?

prøv med litt vanlig folkeskikk dere to. Ta trådstartere alvorlig.

Skrevet

Jeg antar at du er voksen.

Når jeg styrer utprøvingen, vil jeg gjerne ha observasjoner fra tre hold: Pasienten selv, en som er mye sammen med pasienten på fritiden (partner) og en som er sammen med pasienten i arbeid/skole (sjefen, arbeidslederen en kollega etc).

Jeg synes en fornuftig utprøvingstid er 4 mnd.  Deretter avgjør en om pasienten skal fortsette på medisin eller avslutte.

takk

Har veldig hjertebank, er dette forbigående?

Og søvnvansker går det over?

Anonymous poster hash: b7ab8...929

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...