AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2014 Skrevet 15. oktober 2014 Jeg har fått utskrevet Truxal 15 mg for å roe ned tankekjøret og for lettere å kunne sovne om nettene. Det er snakk om depresjon og angst i mitt tilfelle. Jeg sliter med å få i meg nok mat, av den enkle grunn av at ingenting frister og matlysten uteblir. Jeg prøver å få i meg tre måltid om dagen i første omgang, men det er utrolig vanskelig. Som regel blir det kun noe å drikke om morgenen og formiddagen og et ordentlig måltid til middag. Det jeg lurer på er om dette vil ha noe å si for virkningen av tablettene og eventuelt bivirkningene? Setter stor pris på inspill :-)Anonymous poster hash: 0d510...a1b 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 15. oktober 2014 Skrevet 15. oktober 2014 Med Truxal og de fleste andre medisiner er matinntak uten betydning. 0 Siter
lathans Skrevet 15. oktober 2014 Skrevet 15. oktober 2014 Jeg syntes visse medisiner virker raskere på tom mage. Stesolid f.eks. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 15. oktober 2014 Skrevet 15. oktober 2014 Ja det er korrekt. Først i køen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.