Gå til innhold

Cipralex og alkohol

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg går på 20 mg Cipralex per dag og jeg drikker 2 til 3 ganger i uken. Er det farlig? Vil det påvirke rusen? Vil det redusere effekten av medisinen?

Må tilføye at jeg svetter ekstremt om nettene og sover ikke tungt lengre (våkner lett) og drømmer MYE. Er det fordi dosen er for høy eller fordi jeg kombinerer med alkohol?

Anonymous poster hash: 3c53d...5a4
Skrevet

Alkohol er ALDRI bra sammen med medisiner, SLUTT med det.

Skrevet

Alkohol er ALDRI bra sammen med medisiner, SLUTT med det.

Er alkoholavhengig og har vært innlagt i rusbehandling, men jeg skal utredes for ADHD også for jeg skriver meg ut hele tiden av institusjoner. Jeg går på veggene når dagens program er over og jeg må klare meg selv. Jeg klarer ikke slutte med alkohol dessverre. Kanskje jeg må vurdere å slutte med Cipralex av hensyn til levra. 

Skrevet

Er alkoholavhengig og har vært innlagt i rusbehandling, men jeg skal utredes for ADHD også for jeg skriver meg ut hele tiden av institusjoner. Jeg går på veggene når dagens program er over og jeg må klare meg selv. Jeg klarer ikke slutte med alkohol dessverre. Kanskje jeg må vurdere å slutte med Cipralex av hensyn til levra. 

Dette var trist å lese, håper du får riktig hjelp snart og at du klarer å slutte. Kan ikke være enkelt å være avhengig, avhengighet er undervurdert.

Skrevet

Dette var trist å lese, håper du får riktig hjelp snart og at du klarer å slutte. Kan ikke være enkelt å være avhengig, avhengighet er undervurdert.

Det er tungt og man blir jo fortvilet, men jeg har enda et håp om at jeg skal få hjelp. Noen ganger forsøker jeg å bagatellisere alkoholavhengigheten min. Da føler jeg meg bedre en stund, men så innser jeg at alt bare er en fasade. Jeg har nemlig en nyoppusset leilighet som er ren og fin og jeg kler meg fint og er ren og ser "normal" ut i den forstand at det ikke vises på meg at jeg drikker så mye. Likevel er det langt fra fakta. Jeg er en alkoholiker og jeg trenger hjelp, men men. Sånn er det vel for mange antar jeg. Mange skapalkiser der ute antar jeg. 

Skrevet

Det er tungt og man blir jo fortvilet, men jeg har enda et håp om at jeg skal få hjelp. Noen ganger forsøker jeg å bagatellisere alkoholavhengigheten min. Da føler jeg meg bedre en stund, men så innser jeg at alt bare er en fasade. Jeg har nemlig en nyoppusset leilighet som er ren og fin og jeg kler meg fint og er ren og ser "normal" ut i den forstand at det ikke vises på meg at jeg drikker så mye. Likevel er det langt fra fakta. Jeg er en alkoholiker og jeg trenger hjelp, men men. Sånn er det vel for mange antar jeg. Mange skapalkiser der ute antar jeg. 

Masse lykke til iallefall og håper du får all den hjelpen du trenger, er nok mye skjult i de tusen hjem.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...