missmas Skrevet 15. oktober 2014 Skrevet 15. oktober 2014 som sa å få de jobbene/praksis jeg vil ha, vil bli problematisk. og jeg må jobbe hardt med meg selv. og etterpå har jeg ikke fått tak i kontaktpersonen i bedriften som driver praksisplassen jeg har sett meg ut…. har møte med NAV neste uke, håper inderlig de kan søke meg inn dit jeg vil, de sa jo det var mulig selv om jeg har ufør... er bare så redd det ikke skal gå i orden, jeg vil virkelig dette 0 Siter
stjernestøv Skrevet 15. oktober 2014 Skrevet 15. oktober 2014 som sa å få de jobbene/praksis jeg vil ha, vil bli problematisk. og jeg må jobbe hardt med meg selv. og etterpå har jeg ikke fått tak i kontaktpersonen i bedriften som driver praksisplassen jeg har sett meg ut…. har møte med NAV neste uke, håper inderlig de kan søke meg inn dit jeg vil, de sa jo det var mulig selv om jeg har ufør... er bare så redd det ikke skal gå i orden, jeg vil virkelig dette NAV vil jo ha folk i jobb så det går sikkert bra, ikke hør på den såkaldte synske. 0 Siter
missmas Skrevet 15. oktober 2014 Forfatter Skrevet 15. oktober 2014 bare så merkelig jeg ikke hører mer fra den personen, hun skulle sende meg SMS med møtetidspunkt der jeg skulle få informasjon… Det var på fredag og jeg ringte mandag og tirsdag og la igjen beskjed. Ennå ikke hørt noe Tørr jo ikke ringe mer heller nå. Får vente til møtet med NAV. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 15. oktober 2014 Skrevet 15. oktober 2014 bare så merkelig jeg ikke hører mer fra den personen, hun skulle sende meg SMS med møtetidspunkt der jeg skulle få informasjon… Det var på fredag og jeg ringte mandag og tirsdag og la igjen beskjed. Ennå ikke hørt noe Tørr jo ikke ringe mer heller nå. Får vente til møtet med NAV. Håper du hører noe snart da. Når du virkelig vil dette unner jeg deg det av hele mitt hjerte. 0 Siter
missmas Skrevet 15. oktober 2014 Forfatter Skrevet 15. oktober 2014 NAV vil jo ha folk i jobb så det går sikkert bra, ikke hør på den såkaldte synske. Det jeg er redd er at de bare vil ha meg ut i såkalt VTA bedrift og sparer den praksisplassen jeg er interessert i til de på AAP. Men praksisstedet selv sa det er mulig å få arbeidstrening der når man har uføre. Så håper NAV er medgjørelige. Til tross for hva den synske sier. Mamma sa at grunnen til at synske var forbudt i gamle dager var fordi når en spådom først er spådd så kan man ikke stoppe den…trodde man 0 Siter
missmas Skrevet 15. oktober 2014 Forfatter Skrevet 15. oktober 2014 Håper du hører noe snart da. Når du virkelig vil dette unner jeg deg det av hele mitt hjerte. takk 0 Siter
slabbedask Skrevet 15. oktober 2014 Skrevet 15. oktober 2014 bare så merkelig jeg ikke hører mer fra den personen, hun skulle sende meg SMS med møtetidspunkt der jeg skulle få informasjon… Det var på fredag og jeg ringte mandag og tirsdag og la igjen beskjed. Ennå ikke hørt noe Typisk NAV. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 15. oktober 2014 Skrevet 15. oktober 2014 Det jeg er redd er at de bare vil ha meg ut i såkalt VTA bedrift og sparer den praksisplassen jeg er interessert i til de på AAP. Men praksisstedet selv sa det er mulig å få arbeidstrening der når man har uføre. Så håper NAV er medgjørelige. Til tross for hva den synske sier. Mamma sa at grunnen til at synske var forbudt i gamle dager var fordi når en spådom først er spådd så kan man ikke stoppe den…trodde man Håper nav hører på dine ønsker, får ikke håpe spådama har rett. Jeg er skeptisk til det. 0 Siter
missmas Skrevet 15. oktober 2014 Forfatter Skrevet 15. oktober 2014 Håper nav hører på dine ønsker, får ikke håpe spådama har rett. Jeg er skeptisk til det. Hun har hatt rett i en ting og tatt feil om en annen ting, ang noe annet, så det er fortsatt håp... 0 Siter
missmas Skrevet 15. oktober 2014 Forfatter Skrevet 15. oktober 2014 Typisk NAV. ja men det var arbeidsmarkedsbedriften 0 Siter
stjernestøv Skrevet 15. oktober 2014 Skrevet 15. oktober 2014 Hun har hatt rett i en ting og tatt feil om en annen ting, ang noe annet, så det er fortsatt håp... De har ofte noe feil og noe rett. 0 Siter
missmas Skrevet 15. oktober 2014 Forfatter Skrevet 15. oktober 2014 De har ofte noe feil og noe rett. Aha…. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2014 Skrevet 15. oktober 2014 som sa å få de jobbene/praksis jeg vil ha, vil bli problematisk. og jeg må jobbe hardt med meg selv. og etterpå har jeg ikke fått tak i kontaktpersonen i bedriften som driver praksisplassen jeg har sett meg ut…. har møte med NAV neste uke, håper inderlig de kan søke meg inn dit jeg vil, de sa jo det var mulig selv om jeg har ufør... er bare så redd det ikke skal gå i orden, jeg vil virkelig dette Dum? Nei, alle gjør tabber. Spør deg selv: hvis denne personen virkelig er synsk, hvor kommer da den informasjonen fra? Jeg sier ikke at synske personer ikke finnes. Men tenk litt over spørsmålet mitt. De må i så fall ha en kilde. Hvor er den? Er det saksbehandler på NAV? Er det en arbeidsgiver som kunne skape problem for deg? Har den påstått synske personen tilfeldigvis virkelig truffet den som kunne lage tull for deg? Høres ikke sannsynlig ut, ikke sant? Hvilke andre alternativer gjenstår da hvis denne personen virkelig skulle være synsk, tror du? Anonymous poster hash: 4a63a...650 0 Siter
frosken Skrevet 15. oktober 2014 Skrevet 15. oktober 2014 Det jeg er redd er at de bare vil ha meg ut i såkalt VTA bedrift og sparer den praksisplassen jeg er interessert i til de på AAP. Men praksisstedet selv sa det er mulig å få arbeidstrening der når man har uføre. Så håper NAV er medgjørelige. Til tross for hva den synske sier. Mamma sa at grunnen til at synske var forbudt i gamle dager var fordi når en spådom først er spådd så kan man ikke stoppe den…trodde man Lag deg en liste over gode argumenter for hvorfor du vil ut i praksis. Ta med momenter som: 1. Du er altfor ung til å skulle stå utenfor arbeidslivet 2. Du ble syk tidlig, derfor trenger du nå hjelp til å komme i gang igjen. 3. Du har nå vært stabil ganske lenge. Du tar medisinene dine akkurat som du skal, og du begynner å komme deg etter manien du hadde for snart to år siden( jeg husker kanskje feil med hvor lenge siden det er.) 4. Arbeidspraksis vil gi deg både struktur og fremtidshåp, begge deler er viktige for at du skal holde deg frisk i fremtiden. Lykke til :-) synes du skal fortsette å prøve å få tak i hun som skulle ha ringt deg tilbake, ikke farlig å ringe mange ganger. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2014 Skrevet 15. oktober 2014 NAV vil jo ha folk i jobb så det går sikkert bra, Men NAV prioriterer de på AAP. De uføre som ønsker å jobbe kommer bakerst i køen. Anonymous poster hash: bb038...906 0 Siter
missmas Skrevet 15. oktober 2014 Forfatter Skrevet 15. oktober 2014 Lag deg en liste over gode argumenter for hvorfor du vil ut i praksis. Ta med momenter som: 1. Du er altfor ung til å skulle stå utenfor arbeidslivet 2. Du ble syk tidlig, derfor trenger du nå hjelp til å komme i gang igjen. 3. Du har nå vært stabil ganske lenge. Du tar medisinene dine akkurat som du skal, og du begynner å komme deg etter manien du hadde for snart to år siden( jeg husker kanskje feil med hvor lenge siden det er.) 4. Arbeidspraksis vil gi deg både struktur og fremtidshåp, begge deler er viktige for at du skal holde deg frisk i fremtiden. Lykke til :-) synes du skal fortsette å prøve å få tak i hun som skulle ha ringt deg tilbake, ikke farlig å ringe mange ganger. takk!! 0 Siter
stjernestøv Skrevet 16. oktober 2014 Skrevet 16. oktober 2014 Men NAV prioriterer de på AAP. De uføre som ønsker å jobbe kommer bakerst i køen. Anonymous poster hash: bb038...906 Det er nok mulig, ei på nav sa til meg at hun fikk telefon fra mange uføre som ville gjøre noe, men de hadde ingenting. Hun foreslo frivillighetssentralen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.