Gå til innhold

Bare en tbl sobril hvis behov som gravid

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet at benzo ikke burde tas under graviditet men hvordan er det med en engangsdose Sobril på 5/10mg hvis jeg får panikkangst? Siden jeg vet ar jeg ikke kan ta det nå, trigger det nesten angsten mer.

Kan det dope ned fosteret med bare en dose? :( Finner ikke noe info noen steder om kun EN tablett i løpet av svangerskap.

Uke 29.

Hvis angsten skulle slå ut, er det noe jeg kan ta av beroligende eller innsovningsmedisin som ikke er farlig under graviditeten??

Hadde jeg visst at det var en sjanse for at jeg skulle få igjen dette, hadde jeg ikke turt å bli gravid.

Er mer angst for angsten nå, men om det tipper over vet jeg ikke hva jeg skal gjøre.

Skrevet

Vet at benzo ikke burde tas under graviditet men hvordan er det med en engangsdose Sobril på 5/10mg hvis jeg får panikkangst? Siden jeg vet ar jeg ikke kan ta det nå, trigger det nesten angsten mer.

Kan det dope ned fosteret med bare en dose? :( Finner ikke noe info noen steder om kun EN tablett i løpet av svangerskap.

Uke 29.

Hvis angsten skulle slå ut, er det noe jeg kan ta av beroligende eller innsovningsmedisin som ikke er farlig under graviditeten??

Hadde jeg visst at det var en sjanse for at jeg skulle få igjen dette, hadde jeg ikke turt å bli gravid.

Er mer angst for angsten nå, men om det tipper over vet jeg ikke hva jeg skal gjøre.

Jeg tok benzo under svangerskapet. 14 år siden og ingen skader på barna. Tok det i samråd med psyk fra DPS. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...