spirrevipp Skrevet 15. oktober 2014 Skrevet 15. oktober 2014 Vet at benzo ikke burde tas under graviditet men hvordan er det med en engangsdose Sobril på 5/10mg hvis jeg får panikkangst? Siden jeg vet ar jeg ikke kan ta det nå, trigger det nesten angsten mer. Kan det dope ned fosteret med bare en dose? Finner ikke noe info noen steder om kun EN tablett i løpet av svangerskap. Uke 29. Hvis angsten skulle slå ut, er det noe jeg kan ta av beroligende eller innsovningsmedisin som ikke er farlig under graviditeten?? Hadde jeg visst at det var en sjanse for at jeg skulle få igjen dette, hadde jeg ikke turt å bli gravid. Er mer angst for angsten nå, men om det tipper over vet jeg ikke hva jeg skal gjøre. 0 Siter
Kitina Skrevet 16. oktober 2014 Skrevet 16. oktober 2014 Vet at benzo ikke burde tas under graviditet men hvordan er det med en engangsdose Sobril på 5/10mg hvis jeg får panikkangst? Siden jeg vet ar jeg ikke kan ta det nå, trigger det nesten angsten mer. Kan det dope ned fosteret med bare en dose? Finner ikke noe info noen steder om kun EN tablett i løpet av svangerskap. Uke 29. Hvis angsten skulle slå ut, er det noe jeg kan ta av beroligende eller innsovningsmedisin som ikke er farlig under graviditeten?? Hadde jeg visst at det var en sjanse for at jeg skulle få igjen dette, hadde jeg ikke turt å bli gravid. Er mer angst for angsten nå, men om det tipper over vet jeg ikke hva jeg skal gjøre. Jeg tok benzo under svangerskapet. 14 år siden og ingen skader på barna. Tok det i samråd med psyk fra DPS. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.