Health Freak Skrevet 15. oktober 2014 Skrevet 15. oktober 2014 Stefaren min juger og spiller ovenfor meg. Han later som han er grei, og viser forståelse, men det er løgn og spill. Men han forteller nok det han egentlig mener til folk han kjenner. For han mener ganske negative ting, og han fremstiller dette som sannheten til andre. Tror han spiller et spill for moren min og. Men hun syns jeg er en stor skam så kan godt hende de snakker om det sammen, da spiller hun også et spill og juger, sannsynligvis fordi de bruker hyggeligheten som en manipulasjonsmetode for å få meg til å bli en mindre skam. Jeg kan åpenbart ikke gjøre noe med dette, så jeg ønsker å flytte vekk fra alt sammen. Men erfaring viser at jeg får det verre da. Så jeg vet ikke hva jeg skal gjøre... Lei av at alle sier jeg har "paranoide tanker" og. Jeg har hatt paranoide tanker før. Men det betyr ikke at jeg må være naiv. Jeg hisser meg sånn opp nå... men er det rart? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2014 Skrevet 15. oktober 2014 Stefaren min juger og spiller ovenfor meg. Han later som han er grei, og viser forståelse, men det er løgn og spill. Men han forteller nok det han egentlig mener til folk han kjenner. For han mener ganske negative ting, og han fremstiller dette som sannheten til andre. Tror han spiller et spill for moren min og. Men hun syns jeg er en stor skam så kan godt hende de snakker om det sammen, da spiller hun også et spill og juger, sannsynligvis fordi de bruker hyggeligheten som en manipulasjonsmetode for å få meg til å bli en mindre skam. Jeg kan åpenbart ikke gjøre noe med dette, så jeg ønsker å flytte vekk fra alt sammen. Men erfaring viser at jeg får det verre da. Så jeg vet ikke hva jeg skal gjøre... Lei av at alle sier jeg har "paranoide tanker" og. Jeg har hatt paranoide tanker før. Men det betyr ikke at jeg må være naiv. Jeg hisser meg sånn opp nå... men er det rart? Så mye annet rart du tar inn tror jeg heller ikke dette er reelt,..Anonymous poster hash: ccd12...ede 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2014 Skrevet 15. oktober 2014 Men det tror jeg. Hvordan vet du athan sier dette til folk han kjenner?Anonymous poster hash: ccd12...ede 0 Siter
Health Freak Skrevet 15. oktober 2014 Forfatter Skrevet 15. oktober 2014 Jeg vet det jo ikke... men jeg mistenker det, basert på hvorfor folk ser på meg... 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2014 Skrevet 15. oktober 2014 Jeg vet det jo ikke... men jeg mistenker det, basert på hvorfor folk ser på meg... Akkurat...Anonymous poster hash: ccd12...ede 0 Siter
Health Freak Skrevet 15. oktober 2014 Forfatter Skrevet 15. oktober 2014 Vel du kan ikke se bakterier, men de er der likevel, og de gjør deg syk... 0 Siter
Health Freak Skrevet 15. oktober 2014 Forfatter Skrevet 15. oktober 2014 Nei glem dette. Bare slett tråden. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.