bongenwasser Skrevet 15. oktober 2014 Skrevet 15. oktober 2014 Jeg er for tiden lagt inn ved Lovisenberg Psykiatriske. Under innleggelsen tok de bare sekken min og rensket den for alt "farlig" sånn som telefonladere. Under flyttingen fra inntaksposten ned til den posten der jeg nå er så fikk jeg et gjensyn med tingene mine. Det viser seg nå at den ene laderen min er borte. Det er et stort problem for meg da det var en proprietær lader. Uten den får jeg ikke ladet min telefon. Og sitter da med en papirvekt til 7000 kr. Mitt spørsmål er da. Hvilke rettigheter har jeg som pasient som fikk konfiskert laderen min, for at de siden enten stjal den eller ga den til en annen pasient eller rett og slett bare rotet den vekk? Har jeg noe som helst håp om å eventuellt få den erstattet? Hvilket også blir et problem da de er umulig å oppdrive? Worst case scenario så får jeg aldri mer brukt telefonen min. Kan jeg da kreve og få erstattet telefonen min siden de ansatte rota vekk/stjal laderen min? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2014 Skrevet 16. oktober 2014 Det kan være ånder eller andre tidligere beboere som opererer som gjenferd og stikker av med eiendeler på nattestid. Anonymous poster hash: a1521...9a0 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2014 Skrevet 17. oktober 2014 Jeg er for tiden lagt inn ved Lovisenberg Psykiatriske. Under innleggelsen tok de bare sekken min og rensket den for alt "farlig" sånn som telefonladere. Under flyttingen fra inntaksposten ned til den posten der jeg nå er så fikk jeg et gjensyn med tingene mine. Det viser seg nå at den ene laderen min er borte. Det er et stort problem for meg da det var en proprietær lader. Uten den får jeg ikke ladet min telefon. Og sitter da med en papirvekt til 7000 kr. Mitt spørsmål er da. Hvilke rettigheter har jeg som pasient som fikk konfiskert laderen min, for at de siden enten stjal den eller ga den til en annen pasient eller rett og slett bare rotet den vekk? Har jeg noe som helst håp om å eventuellt få den erstattet? Hvilket også blir et problem da de er umulig å oppdrive? Worst case scenario så får jeg aldri mer brukt telefonen min. Kan jeg da kreve og få erstattet telefonen min siden de ansatte rota vekk/stjal laderen min? Da min sønn var innlagt i fjor, ødela han telefonen sin. Han kastet den i veggen mens han snakket med meg og den ble knust. Det var en helt ny dyr tlf som hadde forsikring. Jeg gav beskjed på posten om at den ikke måtte kastes i søpla fordi jeg måtte levere den inn til reparasjon for å få erstatning. Den ble selvsagt kastet (av han) og jeg stod der uten telefon og ingen "logisk" forklaring ovf forsikringsselskapet. Snakket med avdelingsleder og hun sa hun kunne skrive bekreftelse på hva som hadde skjedd, evt kunne de erstatte den (noe med forsikringer de har.) Det skjedde aldri noe mer i dalen og helt ærlig så var jeg for sliten til å orke å styre med det. Men det var iallfall det de sa. Har du innboforsikring kan den også kanskje hjelpe. Anonymous poster hash: 207b7...5e6 0 Siter
Zyprexus Skrevet 18. oktober 2014 Skrevet 18. oktober 2014 En ny lader koster ikke så mye, så du får nok brukt telefonen igjen selv om den er borte. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2014 Skrevet 18. oktober 2014 Det kan være ånder eller andre tidligere beboere som opererer som gjenferd og stikker av med eiendeler på nattestid. Anonymous poster hash: a1521...9a0 Bøh! Anonymous poster hash: ca344...784 0 Siter
*Edvarda* Skrevet 18. oktober 2014 Skrevet 18. oktober 2014 Jeg er for tiden lagt inn ved Lovisenberg Psykiatriske. Under innleggelsen tok de bare sekken min og rensket den for alt "farlig" sånn som telefonladere. Under flyttingen fra inntaksposten ned til den posten der jeg nå er så fikk jeg et gjensyn med tingene mine. Det viser seg nå at den ene laderen min er borte. Det er et stort problem for meg da det var en proprietær lader. Uten den får jeg ikke ladet min telefon. Og sitter da med en papirvekt til 7000 kr. Mitt spørsmål er da. Hvilke rettigheter har jeg som pasient som fikk konfiskert laderen min, for at de siden enten stjal den eller ga den til en annen pasient eller rett og slett bare rotet den vekk? Har jeg noe som helst håp om å eventuellt få den erstattet? Hvilket også blir et problem da de er umulig å oppdrive? Worst case scenario så får jeg aldri mer brukt telefonen min. Kan jeg da kreve og få erstattet telefonen min siden de ansatte rota vekk/stjal laderen min? Hva slags telefon er det som har så spesiell lader? Finnes da vel ikke bare en lader i hele verden? Uansett tror jeg sykehuset er pliktig til å dekke dette. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.