Gondor Skrevet 16. oktober 2014 Skrevet 16. oktober 2014 En av symptomene ved for lavt stoffskifte kan være depresjon. Legen sa at dette kan gjøre i hvert fall bipolare depresjoner verre. Herlig! Jeg håper nå at jeg blir skikkelig behandlet for for lavt stoffskifte. Fastlegen min har i åresvis vært veldig slapp. Det er en medisin som heter Armour (tror jeg det heter) som mange med lavt stoffskifte har veldig god nytte av. Mange sier at de har fått et helt nytt liv. Er det noen her inne som vet noe om denne medisinen? Merket dere noe på intensiviteten ved depresjoner? 0 Siter
ISW Skrevet 16. oktober 2014 Skrevet 16. oktober 2014 Armour Thyroid er et kombinasjonspreparat av stoffskiftehormonene T4 og T3 (sistnevnte er det "aktive" stoffet i kroppen, T4 er stoffet som kroppen danner T3 ut fra). Tror det kan skrives ut på registreringsfritak i Norge, men det er jo bare en kombinasjon av to medisiner som allerede finnes i Norge. For øvrig er det helt riktig at lavt stoffskifte kan føre til og forverre depresjon. Håper du får dette ordnet. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.