Gå til innhold

Jeg føler det går nedover igjen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller er det bare noe jeg føler. I neste omgang kan alt det dystre være borte. Jeg orker ikke å bruke fast nick nå. Jeg våkner mye for tiden med tanker om at livet ikke er verdt å leve. Ser ikke vitsen med å komme meg opp. Men jeg kommer meg likevel opp og de mest dystre tankene letter på seg. Jeg gikk en tur på vekten i dag, noe jeg har unngått i senere tid. Og jeg ser jeg også har en kamp fremfor meg der. I tillegg er det en del ytre ting som er vanskelig nå. Jeg orker ikke mer. Hvorfor er livet så komplisert.

Jeg vet dette er likt for alle mennesker. Vi takler det bare forskjellig. Men nå har jeg mest lyst til å hoppe av alt. Jeg har likevel bestemt meg for å ta meg en god spasertur i naturen. Noe jeg vet gjør godt.

Dette er vel ikke akkurat noe spørsmål, utenom om noen hadde visst om det går nedover eller bare er nok en dal. Det er vel heller et syteinnlegg. For meg er det å få det dystre ut. At det forhåpentligvis letter noe.

Anonymous poster hash: f7dd7...138

Gjest Ladytron
Skrevet

Ikke lett å ha det sånn.

Til tross for det så virker som om du gjør mye bra for deg selv.

Ha en fin spasertur i naturen. Fortsett med å gå den turen :)

Skrevet

Ikke lett å ha det sånn.

Til tross for det så virker som om du gjør mye bra for deg selv.

Ha en fin spasertur i naturen. Fortsett med å gå den turen :)

Jeg har hatt meg en tur, og det var litt bedre så lenge turen varte. Men det forsterket seg igjen når jeg kom hjem. Men jeg har mye jeg må få gjort hjemme også.

Jeg er nok bare inni en mer ustabil periode nå. Det går sikkert over.

Gjest Ladytron
Skrevet

Jeg har hatt meg en tur, og det var litt bedre så lenge turen varte. Men det forsterket seg igjen når jeg kom hjem. Men jeg har mye jeg må få gjort hjemme også.

Jeg er nok bare inni en mer ustabil periode nå. Det går sikkert over.

Ja, noen ganger må vi bare ta tiden til hjelp. Håper du snart føler deg bedre.

Har du vært på tur i dag også?

Skrevet

Hvordan føler du deg i dag?

Det har gått bedre i dag. Men det begynner å bli litt mye nedturer nå.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...