Gå til innhold

Å ikke ha lyst

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dersom det er snakk om deltakelse i et forskningsprosjekt er du i din fulle rett til å trekke ditt samtykke til deltakelse når som helst, uten å måtte begrunne det og uten at det skal få ubehagelige konsekvenser for deg. En forsker som ikke tar dette på alvor bryter de forskningsetiske retningslinjene. Se gjerne her: https://www.etikkom.no/FBIB/Temaer/Personvern-og-ansvar-for-den-enkelte/Informert-samtykke/

Anonymous poster hash: e823b...59a

Hei!

Jeg vet ikke hva det er snart.

Kjenner bare at for meg er det blitt til kvalme og mareritt om natten:-(

Skrevet

Jeg er glad for at din mann vil forsøke å få kommunisert dette for deg. Jeg er overbevist om at din psykiater ikke ønsker å være en bidragsyter til at din fortvilelse blir så stor.

Prøv å drikke noe med næring nå når det er så vanskelig å få spist.

Hei!

Jeg gjorde det nå:-( har jo trent på vann i flere dager, fordi jeg får ikke mat ned.

Nå klarte jeg drikke en hel smoothie:-) både fordi jeg ikke vil komme inn i fordøyelsessystemets problematikk mer, da jeg misliker det:-( og er svært fornøyd med å være normalvektig, sånn at slipper kommentarer som "Nå må du spise da", "Gud få mat på bordet", hatet det! Når Gud sørget for all den maten da ville jeg vertfall ikke spise:-(Men tror det gikk så bra med smoothie fordi min mann sa at han ringer min psykiater i dag. Jeg pleier spise middag, men har ikke klart det i det siste, og for meg er det dårlig på den måten at jeg kommer inn i en "trenger-ikke-mat-jeg", "trenger bare vann jeg" tanke.

Det tar et par uker /samtale med min psykiater før jeg slutter med det. Nå forstår jeg det raskt selv når maten smaker bittert og ikke lar seg svelge uansett smak og konsistens.

Skrevet

Hei!

:)

Alt løste seg da min mann snakket med min psykiater for noen dager siden:-)

Jeg hadde igjen misforstått :huh:

Jeg blir så lei og fortvilt, det er som om jeg selv tenker og ordene min psykiater sa, var for å tvinge meg til å se at det fins ikke noe som helst belegg for at jeg har ett eneste psykopatisk trekk.

Min mann ler av meg, og den tanken der, min psykiater virker mer fortvilt, for hun sa "jeg vet ikke hva jeg skal si?" osv... og alle andre som hører det ler/smiler/blir tause m.m. 

Og i den fortvilelsen var jeg, jeg var helt sikker uansett hva alle andre sa, som jeg hørte, at jeg er psykopat, dette fordi jeg klarte ikke sove mer over min egen ondskap mot andre, særlig her på dol.

Også kom jeg på ordene fra barnejournalen fra Nic waal om at jeg var uinteressert i andre mennesker, avflatet, lite opptatt av dem, det var derfor min psykiater krevde journalen, men nå er alt løst:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...