InMyPlace Skrevet 17. oktober 2014 Skrevet 17. oktober 2014 Hei. Jeg mistet en 10 mg sobil på kjøkkenet i sted. Jeg har lett overalt, men finner den ikke. Klarer ikke å røske frem kjøleskapet. Det pleier i blant å være et par med en baby på besøk her, og nå er jeg redd for hva som kan skje hvisen babyen finner og spiser tabeletten. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 17. oktober 2014 Skrevet 17. oktober 2014 Hvis du ikke finner den selv med hjelp av støvsugeren, vil ikke barnet finne den heller :-) 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2014 Skrevet 17. oktober 2014 Jeg mistet en Imovane i vasken en gang. Det var utrolig trist. Jeg har også kastet resten av en pakke en gang, fordi jeg ble for glad i dem. Føltes ikke bra i etterkant, litt som å kaste gull.Anonymous poster hash: 8ca46...054 0 Siter
InMyPlace Skrevet 17. oktober 2014 Forfatter Skrevet 17. oktober 2014 Jeg mistet en Imovane i vasken en gang. Det var utrolig trist. Jeg har også kastet resten av en pakke en gang, fordi jeg ble for glad i dem. Føltes ikke bra i etterkant, litt som å kaste gull.Anonymous poster hash: 8ca46...054 Ehh, det var ikke det som var poenget, essensen var bekymring for at bebisen skulle få pillen i seg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.