Gå til innhold

Glad for avataren min

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Siden jeg bare endelig sånn godtar, og få grunner til innvendinger, at jeg har autisme, så oppdaget jeg at min avatar er veldig meg.

Jeg valgte avataren, instinktivt, nå syns jeg jammen den passer:-)

Jeg kan se i øyne, men jeg foretrekker andre steder å hvile øynene, eller solbriller.

Jeg syns min avatar er ærlig, den lyver ikke, det liker jeg!

Har dere andre ærlige avatarer?

• Svar 50
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Madelenemie

13

• startet av

8

• tonie

5

• slabbedask

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet (endret)

Har dere andre ærlige avatarer?

Nei, tror ikke det (er fan at Catbert da). Og jeg håper ikke nicket er ærlig!

Endret av slabbedask
Skrevet

Håper ikke det, men det er desverre noe likhet men mesteparten er løgn

Skrevet

Jeg syns min avatar representerer min åndelige side, og blått er for meg en healende farge. Og hun er veldig tenkende, noe jeg også er. Har alltid hatt lyst å ha en blå stripe i håret, men det har ikke blitt.

Skrevet

Min signalierer at jeg er sprudlende, fargerik og litt sprø. Det er ikke sånn jeg er, men jeg har ikke noe imot å leve meg inn i roller.

Skrevet

Hei!

:lol:

Men har dere asperger?

Eller tuller dere?

Jeg kan ikke lyve :angry: vet ikke hvorfor!

Skrevet

Jeg syns min avatar representerer min åndelige side, og blått er for meg en healende farge. Og hun er veldig tenkende, noe jeg også er. Har alltid hatt lyst å ha en blå stripe i håret, men det har ikke blitt.

Hei!

Den er da ærlig! fint!

Skrevet

Hei!

:lol:

Men har dere asperger?

Eller tuller dere?

Nei, tuller om mye, men ikke om akkurat det.

Skrevet (endret)

Nei, tuller om mye, men ikke om akkurat det.

Hei!

Ok du bare lyver litt om nick og avatar? :D

Har det ingen relevans til deg?

Både nick  og avatar er nært knyttet til meg.

Kan du lyve? bare lurer, litt interessant,siden jeg ikke kan:-(

Endret av Madelenemie
Gjest Gargamel
Skrevet

Det var nok mest instinktivt, selv om jeg alltid har hatt sympati med Storeulv og Wile E Coyote. Ikke grisene eller stankelbein som man liksom skal holde med. Jeg vet ikke hvor ærlig den er. Den forrige var for selvsikker mens denne er for ydmyk.

Jeg er imponert over avatarene til folk og synes det sier mye om dem. Det gjelder særlig dere som har svart her, selv om den gråhårede fyren NHD bruker også er morsom.

Skrevet

Hei!

Ok du bare lyver litt om nick og avatar? :D

Har det ingen relevans til deg?

Nei, jeg er ikke veldig personlig knyttet til nicket/avataren.

Kan du lyve? bare lurer, litt interessant,siden jeg ikke kan:-(

Jeg kan lyve, men jeg liker det ikke, får dårlig samvittighet, og tror ikke jeg er spesielt "god" til å lyve.

Skrevet (endret)

Det var nok mest instinktivt, selv om jeg alltid har hatt sympati med Storeulv og Wile E Coyote. Ikke grisene eller stankelbein som man liksom skal holde med. Jeg vet ikke hvor ærlig den er. Den forrige var for selvsikker mens denne er for ydmyk.

Jeg er imponert over avatarene til folk og synes det sier mye om dem. Det gjelder særlig dere som har svart her, selv om den gråhårede fyren NHD bruker også er morsom.

Hei!

Jeg tror den avataren du har nå er bedre enn den forrige, sånn jeg kjenner deg :rolleyes:

Den gråhårete fyren NHD :D han er veldig søt og blid i RL, så avateren passer godt til en søt mann

(min avatar er ærlig, sikkert for ærlig, men det får så være)

Endret av Madelenemie
Skrevet

Hei!

Jeg tror den avataren du har nå er bedre enn den forrige, sånn jeg kjenner deg :rolleyes:

Den gråhårete fyren NHD :D han er veldig søt og blid i RL, så avateren passer godt til en søt mann

Skrevet

Jeg digger Ringenes herre og beundrer Gandalf. Han representerer klokskap og magi, noe som ikke kan sies om meg, men han er et ideal for meg.

Jeg vet ikke om det er ærlig, men bildet av ham gir meg ro og håp. Det representerer også den mandige siden ved meg.

Skrevet

Jeg digger Ringenes herre og beundrer Gandalf. Han representerer klokskap og magi, noe som ikke kan sies om meg, men han er et ideal for meg.

Jeg vet ikke om det er ærlig, men bildet av ham gir meg ro og håp. Det representerer også den mandige siden ved meg.

Hei!

Ok

jeg ser for meg deg som en kvinne jeg trodde var mann.

man regner ikke da med at man barberer leggene osv..

Det er viktig å barbere seg som kvinne og mann, det er noen standarder kulturen vår setter.

Man er sluskete om man ikke har barbert seg, 

Jeg selv syns det er ekkelt om jeg oppdager, hår på kvinnelegger jeg ser da en annen vei.

Som regel ser jeg andre steder, men menn ser på kvinner, og legger osv.. så man bør være det oppmerksom

Skrevet

Avataren min er et bilde jeg har tatt sjøl på Grand Ol' Opry Hotel i Nashvlle. Hele hotellet er som en liten by med en elv med elvebåter og små trehus under en glasskule, mange restauranter og alt er tilrettelagt. Jeg reiser gjerne tilbake dit og det er så amerkansk at det er morsomt, men egentlig er det helt fantastisk der.

Skrevet

Avataren min er et bilde jeg har tatt sjøl på Grand Ol' Opry Hotel i Nashvlle. Hele hotellet er som en liten by med en elv med elvebåter og små trehus under en glasskule, mange restauranter og alt er tilrettelagt. Jeg reiser gjerne tilbake dit og det er så amerkansk at det er morsomt, men egentlig er det helt fantastisk der.

Hei!

Det var ærlig.

så fint.

Skrevet

Hei!

Det var ærlig.

Skal man være virkelig ærlig må man bruke passbilde som avatar!

Anonymous poster hash: 44e2d...fcf

Skrevet

Syns det er litt pussig å bruke ordet "ærlighet" og "løgn" ift. hva slags avatar man bruker på et underholdsningsforum - men nå er det helt lovlig, akseptert og greit å være en pussig person, da. :lol:

Skrevet

Min var ikke så gjennomtenkt. Jeg bare tok en som passet humøret mitt den dagen og hadde tenkt å finne en bedre, men så glemte jeg det. Jeg kom på at den i grunnen passer bra og gjorde den rosa for å gjøre den mer menneskelig. Jeg er allergisk mot katter men jeg kjenner meg igjen i dem. Jeg streifer rundt litt som jeg føler for, trenger mer frihet enn de fleste, er selvstendig, får fort nok av kosemos, gidder ikke å komme til de som er for innsmigrende men smyger meg inntil leggene på de som ikke vil vite av meg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...