Gå til innhold

Glad for avataren min

Anbefalte innlegg

• Svar 50
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Madelenemie

13

• startet av

8

• tonie

5

• slabbedask

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg streifer rundt litt som jeg føler for, trenger mer frihet enn de fleste, er selvstendig, får fort nok av kosemos, gidder ikke å komme til de som er for innsmigrende men smyger meg inntil leggene på de som ikke vil vite av meg.

Høres ut på meg som du er psykisk!

Skrevet

Avataren min er valgt fordi jeg synes den er søt. Den representerer vekst og utvikling, for meg. I tillegg liker jeg gult.

Skrevet

Høres ut på meg som du er psykisk!

Jeg burde nok lagt til en blunkesmiley.

Hvis jeg er psykisk er det neppe noen store greier. Jeg er vel bare ikke noe utpreget flokkdyr.

Skrevet

Jeg burde nok lagt til en blunkesmiley.

Hvis jeg er psykisk er det neppe noen store greier. Jeg er vel bare ikke noe utpreget flokkdyr.

Liker ikke være for tydelig for jeg regner med at folk skjønner det og det blir mer morsomt på den måten. Men jeg bør kanskje styre meg i en aspie-tråd. ;)

Skrevet

Hvorfor har gutta mer humor her inne enn jentene? Jeg synes jeg sporer mer selvironi blant det mannlige kjønn. Eller er jeg nå fullstendig på bærtur? Har jenter en mer subtil sans for humor som jeg ikke forstår? Jeg har aldri fungert i jentegrupper og blir fort sliten når for mange kvinner er samlet.

Skrevet

Liker ikke være for tydelig for jeg regner med at folk skjønner det og det blir mer morsomt på den måten. Men jeg bør kanskje styre meg i en aspie-tråd. ;)

Jeg har begynt å ta folket her på stort alvor og prøver å huske smileys for sikkerhets skyld når jeg prøver meg med vittigheter. Jeg glemte meg beklageligvis bittelitt men det skal ikke bli en vane.

Skrevet

Hvorfor har gutta mer humor her inne enn jentene? Jeg synes jeg sporer mer selvironi blant det mannlige kjønn. Eller er jeg nå fullstendig på bærtur? Har jenter en mer subtil sans for humor som jeg ikke forstår? Jeg har aldri fungert i jentegrupper og blir fort sliten når for mange kvinner er samlet.

Ikke kan dem spøke, ikke kan dem kjøre, ikke kan dem styre penger... :lol:

Skrevet

Har lagt merke til det selv, og jeg vet ikke

Skrevet

Ja, nå synes jeg faktisk du er litt på bærtur.

Skrevet

Nei, hun har helt rett.

Skrevet

Ganske subjektivt da! ;)

Skrevet

Har jenter en mer subtil sans for humor som jeg ikke forstår?

Mulig. Enten det eller så er vi ikke noe morsomme. Jeg synes en del menn har litt platt humor. Jeg liker det mer edgy men sånt er det så lite av på Dol 2014 at jeg tar det for noe annet når jeg ser det.

Skrevet

Har noen noengang sett en morsom kvinnelig komiker?

Anonymous poster hash: 06019...655

Skrevet

Har noen noengang sett en morsom kvinnelig komiker?

Anonymous poster hash: 06019...655

Siv Jensen?

Nå skulle det vært sånn tromme som avsluttet den rasende festlige punchlinen min...

Skrevet

En av mine favoritthumorister er ikke komiker men jurist - Ellen Holager Andenes. Anne Kath Hærland, Sarah Silverman, Tina Fey, Henriette Steenstrup, Chelsey Peretti,, Mia Skäringer, og selvsagt dronningen, Joan Rivers.

:)

Skrevet

Denne (kvinnelige) journalisten er jo temmelig morsom, selv om jeg mistenker at det er ufrivillig:

http://www.dinside.no/930938/boksen-gjor-melet-nesten-dobbelt-saa-dyrt

Eikeland hevder at boksen er miljøvennlig og 100 prosent resirkulerbar. Men er boksen ment å kunne bruke brukes igjen, med refill av posemel?

- Vi ser ikke bort ifra at dette kan bli tilfelle, det som imidlertid vil kunne være en liten utfordring da er at volumet fra posen vil kunne gå «utover» boksens kanter ettersom produksjonsprosessen og frakt på boksen bidrar til å komprimere melvolumet, uttaler Eikeland.
Skrevet

Det var nok mest instinktivt, selv om jeg alltid har hatt sympati med Storeulv og Wile E Coyote. Ikke grisene eller stankelbein som man liksom skal holde med. Jeg vet ikke hvor ærlig den er. Den forrige var for selvsikker mens denne er for ydmyk.

Jeg er imponert over avatarene til folk og synes det sier mye om dem. Det gjelder særlig dere som har svart her, selv om den gråhårede fyren NHD bruker også er morsom.

Jeg synes NHD skulle hatt sjefen i Dilbert som avatar. Han fyren med svart hår og håret til værs. :)

Skrevet

Her inne vet jeg ikke hva folk sier på tull og ikke. Er så mye rart.

Skrevet

Både avataren og nicket mitt er valg bevisst, og gjenspeiler hele meg og mitt virke  :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...