Gå til innhold

Under kjolen:-(


Madelenemie

Anbefalte innlegg

Hei!

 

 

Det er rart at de må avbilde seg selv på do.

 

Men det føyer seg inn i rekken av rariteter, det virker som kvinner er født syke:-(

 

De er jo ikke det! hadde de ikke hatt venninner ville de kun tenkt "søren også"

 

Når de fikk det teite upraktiske dumme ubrukelige angstfulle, og kvalmende mnd syklusen. Plager annet enn skrekk for blod er det ikke, bare en følelse av at nå besvimer jeg, og det fordi man ikke forstår at noe så tragisk må man overleve.

Det er det eneste jeg hater ved å være jente,!

 

Jeg hater det og ville satt pris på tabl så jeg slapp få skrekk og avsky mnd etter mnd gjennom livet:-(

 

http://www.dagbladet.no/2014/10/17/kultur/kamille/kroppen/thorhallsdottir/dora_thorhallsdottir/35793108/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 210
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Madelenemie

    29

  • AnonymBruker

    28

  • Kayia

    28

  • frosken

    19

Gjest Gargamel

Idéen er å "gi kroppsfokuset en annen retning". Jeg ser bare enda en ganske velformet dame som legger ut bilde av den nakne kroppen sin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idéen er å "gi kroppsfokuset en annen retning". Jeg ser bare enda en ganske velformet dame som legger ut bilde av den nakne kroppen sin.

Hei!

 

Javel, hadde jeg hatt spiseproblemer og avføringsproblemer hadde jeg latt være å avbilde det.

 

Ikke pent eller hyggelig å se på..

 

Skal jeg se på kropper velger jeg de med normal vekt,

 

og i vertfall ikke de overvektige som spiser opp matbutikken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Javel, hadde jeg hatt spiseproblemer og avføringsproblemer hadde jeg latt være å avbilde det.

 

Ikke pent eller hyggelig å se på..

 

Skal jeg se på kropper velger jeg de med normal vekt,

 

Så da ut som normale kvinner i 40 årene, ikke?

Anonymous poster hash: 543cf...39f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så inderlig lei av at alt skal fram i lyset. Alle skal vise seg fram men ingen av dem virker lykkelige. Det er noe unaturlig over denne krampaktige naturligheten. Jeg skulle ønske vi bare kunne være forskjellige sånn som vi var før, og begynne å se på nakenhet som noe privat igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syns det er bra at de med vanlige kropper kler av seg litt og, det er jo slik folk ser ut under kjolen som regel.

Hei!

 

Nei og nei, sånn ser ikke mennesker ut.

 

valk på valk og treg avføring, det er virkelig ekkelt!

 

kunne de ikke spist mindre før de avbildet seg, må jeg se problemene presentert uten overskriften; mitt problem", saken er at jeg syns man kan droppe å bli avbildet overvektig på en toalett, i det hele tatt er bilder på toaletter ekle, jeg skjønner enda mindre hva de har i avisene å gjøre. Et medisinsk tidskrift er bedre, med overskriften, "mine spiseproblemer"/ mine fordøyelsesproblemer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så inderlig lei av at alt skal fram i lyset. Alle skal vise seg fram men ingen av dem virker lykkelige. Det er noe unaturlig over denne krampaktige naturligheten. Jeg skulle ønske vi bare kunne være forskjellige sånn som vi var før, og begynne å se på nakenhet som noe privat igjen.

:lol:

 

enig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Så da ut som normale kvinner i 40 årene, ikke?

Anonymous poster hash: 543cf...39f

 

Hei!

 

Sånne sånne fete kvinner på 40 år kjenner ikke jeg.

 

Fete /overvektige kvinner er der, men de lar seg med god grunn ikke avbilde på toalettet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Nei og nei, sånn ser ikke mennesker ut.

 

valk på valk og treg avføring, det er virkelig ekkelt!

 

kunne de ikke spist mindre før de avbildet seg, må jeg se problemene presentert uten overskriften; mitt problem", saken er at jeg syns man kan droppe å bli avbildet overvektig på en toalett, i det hele tatt er bilder på toaletter ekle, jeg skjønner enda mindre hva de har i avisene å gjøre. Et medisinsk tidskrift er bedre, med overskriften, "mine spiseproblemer"/ mine fordøyelsesproblemer

De så da helt normale ut, ikke var de overvektige heller?

 

Men du er jo en sylfide selv du med vaskebrettmage, jeg er Big mama :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Sånne sånne fete kvinner på 40 år kjenner ikke jeg.

 

Disse kvinnene er da ikke fete?

Anonymous poster hash: 543cf...39f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De så da helt normale ut, ikke var de overvektige heller?

 

Men du er jo en sylfide selv du med vaskebrettmage, jeg er Big mama :P

Hei!

 

Nei jeg er bare slank, flat :-(mage men ingen tydelig sixpack.

 

Jeg har ikke flesk og valker, men lar meg ikke avbilde uansett.

 

Jeg har lest at det fins menn som liker tykke kvinner.

 

Jeg liker normale kropper, men til slutt er det det indre som er viktig, sånt som ærlighet

Endret av Madelenemie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

 

Nei jeg er bare slank, flat :-(mage men ingen tydelig sixpack.

 

Jeg har ikke flesk og valker, men lar meg ikke avbilde uansett.

 

Jeg har lest at det fins menn som liker tykke kvinner.

 

Syntes ikke disse er tykke. Kanskje fyldige?

Anonymous poster hash: 8a5f6...20e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke vitsen med at hun ene damen sitter på et toalett. Kan noen forklare meg hva poenget er?

Hei!

 

Takk.

 

Det lurer jeg på også, jeg trenger ikke bli satt på tanken om at en stor kropp trenger ¨å sitte på do, ja jeg kan jo tenke meg til det, siden de avbilder det, men jeg lurer på hvorfor de må minne meg på det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel

Jeg skjønner ikke vitsen med at hun ene damen sitter på et toalett. Kan noen forklare meg hva poenget er?

Ja. De skal gi "kroppsfokuset en annen retning ". Verdens største klisjé for alle "modige" damer som trenger en unnskyldning for å vise frem kroppen sin. Glamourmodeller er i alle fall ærlige.

(shit, jeg har blitt en gammel grinebiter...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Nei jeg er bare slank, flat :-(mage men ingen tydelig sixpack.

 

Jeg har ikke flesk og valker, men lar meg ikke avbilde uansett.

 

Jeg har lest at det fins menn som liker tykke kvinner.

 

Jeg liker normale kropper, men til slutt er det det indre sim er viktig, sånt som ærtlighet

Tror det er mer normalt med litt valker enn ikke, og disse kvinnene ser jeg på som tynne men valker har de uansett. Jeg er ikke så opptatt av kroppene til folk i grunn, og jeg mener det er en privat sak som angår den som eier kroppen. Men om noen velger å vise seg frem er det helt okey, det er nok fortomodeller som viser seg frem. Folk må da tåle å se vanlige kropper?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. De skal gi "kroppsfokuset en annen retning ". Verdens største klisjé for alle "modige" damer som trenger en unnskyldning for å vise frem kroppen sin. Glamourmodeller er i alle fall ærlige.

(shit, jeg har blitt en gammel grinebiter...)

Hei!

 

Ok

 

Men jeg syns ikke de gjør det ved å sette fokus på hva tykke mennesker gjør på toalettet.

 

Jeg syns ekkelt selv når jeg ser en slank person på toalettet, det er ikke noe hyggelig syn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

550w_odd_fat_lady_1.jpg

Hei!

 

Ok

 

Men jeg syns ikke de gjør det ved å sette fokus på hva tykke mennesker gjør på toalettet.

 

 

Når tror jeg ikke fokuset er hva tykke mennesker gjør på toalettet.

 

Dette er en tykk dame:

 

 



Anonymous poster hash: 8a5f6...20e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det er mer normalt med litt valker enn ikke, og disse kvinnene ser jeg på som tynne men valker har de uansett. Jeg er ikke så opptatt av kroppene til folk i grunn, og jeg mener det er en privat sak som angår den som eier kroppen. Men om noen velger å vise seg frem er det helt okey, det er nok fortomodeller som viser seg frem. Folk må da tåle å se vanlige kropper?

Hei!

 

Nettopp det er en privatsak, noe man ikke tenker på.

 

Men når en kjukkas kler av seg og setter seg på¨do mitt i frokosten, det er da det ikke er så privat lenger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...