Gå til innhold

Hva er poenget med en venn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg traff en god venn fra dol igår, en oppriktig venn-

Men hva er vitsen med  mange Fb-vennskap?

Jeg vil heller ha fem ærlige venner jeg har kapasitet for enn 100 uærlige,

Jeg tror fordelen ved dolvennen er at vet jeg velger bor fb osv

Jeg avsky overfladiskehet.

Skrevet

Hei!

FB-"venner" er nok mest bekjente, ikke venner i RL-betydning.

Anonymous poster hash: 4932d...1fd

Skrevet

Hei!

Best med få og gode venner :)

Selv har jeg mange på FB jeg ikke kjenner, forstår ikke vitsen. Og folk jeg har gått på skole med, tror jeg skal slette mange. Men enkelte liker jeg godt der inne.

Skrevet

Best med få og gode venner :)

Selv har jeg mange på FB jeg ikke kjenner, forstår ikke vitsen. Og folk jeg har gått på skole med, tror jeg skal slette mange. Men enkelte liker jeg godt der inne.

Enig med deg!

Skrevet

Best med få og gode venner 

Eller ingen venner. 

Skrevet

Eller ingen venner. 

I det minste en venn syns jeg man bør ha, trist uten noen sikkert :mellow: Men noen trives sikkert med det også.

Skrevet

I det minste en venn syns jeg man bør ha, trist uten noen sikkert :mellow: Men noen trives sikkert med det også.

Hva skal man gjøre?

Skrevet

Hva skal man gjøre?

Jeg har blitt kjent med folk da jeg var innlagt, har kontakt med dem. Ble også kjent med noen på dagsenteret, har litt kontakt med dem. Så har jeg en barndomsvenninne. Så det går an å bli kjent med folk innen psykiatrien f.eks.

Skrevet

Jeg har blitt kjent med folk da jeg var innlagt, har kontakt med dem. Ble også kjent med noen på dagsenteret, har litt kontakt med dem. Så har jeg en barndomsvenninne. Så det går an å bli kjent med folk innen psykiatrien f.eks.

Hei!

Ok

Anbefaler du innleggelse for å få venner?

Jeg tenkte i natt, pga av ønsker om å dø. på å bli innlagt, men hadde avtaler , veldig mange i de kommende uker.

Jeg våknet sorgtung, men med en hukommelse på at de sa på det psykiatriske sykehuset, at "dette er ikke et sted for deg" dette pga av min lydsensitivitet, de spurte meg hvordan jeg ville takle skrik, og jeg svarte, "det takler jeg ikke", da ringte de min mann og jeg ble hentet, samt de sa at det ikke var stedet foe meg:-(

Jeg tror de overdrev, jeg har lest at pga farmakologi er det stille på de psykiatriske sykehus,

Jeg har ikke tid nå, men tenker på det, om jeg får tid, da svært sliten:-(

Skrevet

Hei!

Ok

Anbefaler du innleggelse for å få venner?

Jeg tenkte i natt, pga av ønsker om å dø. på å bli innlagt, men hadde avtaler , veldig mange i de kommende uker.

Jeg våknet sorgtung, men med en hukommelse på at de sa på det psykiatriske sykehuset, at "dette er ikke et sted for deg" dette pga av min lydsensitivitet, de spurte meg hvordan jeg ville takle skrik, og jeg svarte, "det takler jeg ikke", da ringte de min mann og jeg ble hentet, samt de sa at det ikke var stedet foe meg:-(

Jeg tror de overdrev, jeg har lest at pga farmakologi er det stille på de psykiatriske sykehus,

Jeg har ikke tid nå, men tenker på det, om jeg får tid, da svært sliten:-(

De plassene jeg har vært innlagt på har det vært rolig og har truffet greie folk, noen ustabile har det vært med de har jeg ungått.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...