AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2014 Skrevet 18. oktober 2014 Sist vinter var jeg på en stor fest. Jeg drakk masse sprit. Jeg ble lei meg av en spesiell grunn og gikk ut fra huset. Jeg tok ikke på meg jakke, eller noe som helst.Jeg gikk ut i bare kjole i minusgrader. Jeg var veldig borte. Men jeg husker da jeg gikk bortover veien og gråt. Jeg bare gikk og gikk. Jeg så tilslutt en stor vei. Det siste jeg husker var at jeg tok opp mobilen og tenkte jeg skulle ringe mamma. Det skjedde aldri. 7 timer senere våkner jeg opp. Jeg lå på legevakta, og en lege satt ved siden av meg. Jeg husket absolutt ingenting iløpet av de timene. Jeg fikk vite jeg ble funnet liggende under et tre. Jeg var klissvåt og kald. Ambulanset hentet meg, og de måtte skifte alt jeg hadde på meg. Nå er jeg trist. Hvis ingen hadde funnet meg hadde jeg kanskje sovnet inn uten å merke noe.. Jeg er så fortvilet. Så ensom. Så fortapt Anonymous poster hash: 8fcef...384 0 Siter
stjernestøv Skrevet 18. oktober 2014 Skrevet 18. oktober 2014 Dette var vondt å lese, jeg er glad de fant deg. Du virker som et fint menneske. Klem. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.