AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2014 Skrevet 22. oktober 2014 Opplever å mangle tydelig identitet, fast utseende og eget navn. Føler meg ofte fragmentert både fysisk og mentalt. Føler meg ikke forankret i en fast base som jeg opplever som "meg". Er blitt invitert til å delta i rollespill. Vet ikke så mye om dette ennå men skjønner at en får en identitet som man skal improvisere ut i fra. Kan det være ugunstig eller i verste fall skadelig for meg å bli med i en slik gruppe?Anonymous poster hash: 0c7da...629 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 22. oktober 2014 Skrevet 22. oktober 2014 Jeg er skeptisk. Synes du skal ta det opp med din behandler før du evt blir med. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2014 Skrevet 22. oktober 2014 Jeg er skeptisk. Synes du skal ta det opp med din behandler før du evt blir med. Tusen takk for raskt svar. Jeg tar det opp ved neste anledning.Anonymous poster hash: 0c7da...629 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.