gråstein Skrevet 29. oktober 2014 Skrevet 29. oktober 2014 Jeg har ikke sovet i det hele tatt. Like greit å stå opp? 0 Siter
cilie Skrevet 29. oktober 2014 Forfatter Skrevet 29. oktober 2014 Jeg har ikke sovet i det hele tatt. Like greit å stå opp? Ja, nå begynner jeg å bli desperat. Å gå slik er ikke forenlig med krevende jobb, holde seg i form osv. Får dessuten ikke akkurat lystige tanker av dette. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2014 Skrevet 29. oktober 2014 Hei! Jeg har brukt dette et par dager nå, da jeg våkner hver natt før 4. I natt våknet jeg ti på 3, men fikk faktisk sove igjen. Er litt urolig, drømmesøvn. Nå har jeg imidlertid lest litt om melatonin og forstår at det er forsket svært lite på dette. Man er usikker på både virkning og eventuelle langtidseffekter. Jeg fikk inntrykk av legen at dette var helt ufarlig og til og med kanskje ikke virket, men kunne prøves. Pilleskeptisk... Noen m erfaring ? Har du prøvd med lysterapi? Anonymous poster hash: d6b88...3b3 0 Siter
cilie Skrevet 29. oktober 2014 Forfatter Skrevet 29. oktober 2014 Har du prøvd med lysterapi? Anonymous poster hash: d6b88...3b3 Nei, det. Har jeg ikke. 0 Siter
Dorthe Skrevet 29. oktober 2014 Skrevet 29. oktober 2014 Nå våknet jeg 03 og har rett og slett stått opp. Kaldsvetter og er kvalm og lurer på hvordan det virkerlig er mulig å ha så elendig søvn. Sov noen lunde gjennom natten i går med stil nocht. Det var en fantastisk følelse. Har du sjekket stoffskiftet ditt? Jeg klarer ikke å regulere mitt og våkner i hvert fall tre ganger pr natt at jeg brenner opp innvendig, svetten renner så senga er kliss våt og må stå opp til jeg føler meg normal og kan legge meg igjen. Leste på en side på facebook ang stoffskifte at det her ikke var så unormalt. Jeg føler meg også kvalm. 0 Siter
ISW Skrevet 29. oktober 2014 Skrevet 29. oktober 2014 Nei, det. Har jeg ikke. Har du prøvd en lav dose Tolvon eller tilsvarende, som ikke er vanedannende? Jeg tar iblant laveste dose hvis jeg er stresset, og da sover jeg som et lite barn :-) 0 Siter
DoleMari Skrevet 29. oktober 2014 Skrevet 29. oktober 2014 Jeg bruker Circadin pga. forsinket søvnfasesyndrom. Det eneste jeg merker er at jeg blir stuptrøtt etter en havtime og må i seng. Sover gjennom hele natta, men det gjør jeg jo alltid uansett. 0 Siter
cilie Skrevet 29. oktober 2014 Forfatter Skrevet 29. oktober 2014 Har du sjekket stoffskiftet ditt? Jeg klarer ikke å regulere mitt og våkner i hvert fall tre ganger pr natt at jeg brenner opp innvendig, svetten renner så senga er kliss våt og må stå opp til jeg føler meg normal og kan legge meg igjen. Leste på en side på facebook ang stoffskifte at det her ikke var så unormalt. Jeg føler meg også kvalm. Hei! Interessant at du nevner det, for jeg har i perioder vært på grensa, men likevel innenfor normalen. Jeg har også hatt perioder m nattesvette, men har knyttet det til stress. 0 Siter
cilie Skrevet 29. oktober 2014 Forfatter Skrevet 29. oktober 2014 Har du prøvd en lav dose Tolvon eller tilsvarende, som ikke er vanedannende? Jeg tar iblant laveste dose hvis jeg er stresset, og da sover jeg som et lite barn :-)[/quote Nei, det har jeg ikke. Ser at det er et ad m vektøkning som bivirkning, så skeptisk! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.