Gå til innhold

NHD oppdaget rot i dosetten

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg håper du tar deg tid til å svare på dette.   Det er spesielt lithium jeg er engstelig for.

Jeg bruker 84*2mg lithium.  fordelt på 2 tabletter morgen og 2 kveld. Blodprøve for 2 mnd. siden viste 0,8.

Her en morgen oppdaget jeg at jeg ikke hadde tatt kveldsdosen dagen før.  Tok derfor den ene av de sammen med morgendosen, og lot den andre ligge igjen.  

Når jeg hadde tatt kveldsdosen i kveld oppdaget jeg at det bare lå igjen for lørdag og søndag.  Det må bety at jeg har tatt en døgndose  for mye i løpet av uken.  minus den jeg som lå igjen. 

Hva gjør jeg i morgen? Og kan det være farlig? Kan det være årsaken til at jeg har vært som jeg har vært de siste dagene?

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

I dag tar du medisinen slik du skal etter planen :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...