Gå til innhold

Dra meg ned av sengen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når jeg skal sove og ligger i sengen, og har for eksempel armen utenfor er redd gjenferdene skal dra meg ned. Jeg blir veldig redd hvis jeg har armer eller føtter litt utenfor sengen.

Hver natt i det siste hører jeg et "ding" fra et glass rett før jeg sovner, som om noen tar en skje og banker den mot glasset. Jeg hører lyden som akuratt det. Akuratt på samme tid, når jeg legger meg ned på puten og skal prøve å sove. Det syns jeg er ekkelt, for jeg tror de "teller ned" noe. Kanskje hvor mange dager jeg har igjen?

Anonymous poster hash: 1e197...48a
Skrevet

Når jeg skal sove og ligger i sengen, og har for eksempel armen utenfor er redd gjenferdene skal dra meg ned. Jeg blir veldig redd hvis jeg har armer eller føtter litt utenfor sengen. Hver natt i det siste hører jeg et "ding" fra et glass rett før jeg sovner, som om noen tar en skje og banker den mot glasset. Jeg hører lyden som akuratt det. Akuratt på samme tid, når jeg legger meg ned på puten og skal prøve å sove. Det syns jeg er ekkelt, for jeg tror de "teller ned" noe. Kanskje hvor mange dager jeg har igjen? Anonymous poster hash: 1e197...48a

Det du føler og tenker er nok ikke ekte, men vrangforestillinger. Tar du noen medisiner?

Anonymous poster hash: f3e97...a75

Skrevet

Jeg tror det er vanlig å ha sånne forestillinger, i hvert fall for et barn. Neste gang du har det sånn kan du legge deg godt tilrette på ryggen og puste dypt og sakte og prøve å snakke fornuft til deg selv. Eller stå opp og slå på et lys. Til tross for at jeg bruker ap kan jeg også høre ting om natten.

Det er ikke gjenferd, men en overaktiv hjerne som slår krøll på seg tror jeg. Ikke vær redd. Det er ingen som vil deg noe vondt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...