missmas Skrevet 26. oktober 2014 Skrevet 26. oktober 2014 Jeg glemmer aldri hvor velfungerende jeg var på fontex+zyprexa. Nå bruker jeg litium og Abilify . Jeg er ikke deprimert . Men kan det ikke være et forsøk verdt å prøve antidepressiva likevel for å bli enda bedre, dessuten ønsker jeg mindre appetitt.. Med tanke på at jeg vil prøve komme ut i jobb, savner jeg det der ekstra boostet... Fikk nei på DPS sist jeg spurte og er skrevet ut derifra. Fastlegen tørr vel ikke gjøre noe. Jeg får be om å bli henvist igjen. Det må da være verdt et forsøk. Nå er jeg daff og mye i ro men trener 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2014 Skrevet 26. oktober 2014 Jeg glemmer aldri hvor velfungerende jeg var på fontex+zyprexa. Nå bruker jeg litium og Abilify . Jeg er ikke deprimert . Men kan det ikke være et forsøk verdt å prøve antidepressiva likevel for å bli enda bedre, dessuten ønsker jeg mindre appetitt.. Med tanke på at jeg vil prøve komme ut i jobb, savner jeg det der ekstra boostet... Fikk nei på DPS sist jeg spurte og er skrevet ut derifra. Fastlegen tørr vel ikke gjøre noe. Jeg får be om å bli henvist igjen. Det må da være verdt et forsøk. Nå er jeg daff og mye i ro men trener Er ikke det litt som å slukke ild med bensin? Anonymous poster hash: 01671...0c2 0 Siter
missmas Skrevet 26. oktober 2014 Forfatter Skrevet 26. oktober 2014 Er ikke det litt som å slukke ild med bensin?Anonymous poster hash: 01671...0c2 Jeg trenger litt ild 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 26. oktober 2014 Skrevet 26. oktober 2014 Det er helt ok å gi AD til bipolare så lenge de er på stemningsstabiliserende/antipsykotika. Men AD skal aldri gis alene til bipolare. Kombinasjonen Zyprexa + Fontex er utmerket. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.