Gå til innhold

Veldig glad igår, vil ikke leve idag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Igår var jeg veldig glad. Gladere enn på lenge. Skrev bare positivt. Da jeg var på DPS snakket jeg bare om positive ting. Da hun spurte hvordan jeg hadde det sa jeg at jeg ikke hadde det så værst.

Mens idag har vært helt forferdelig. Humøret har forandret seg totalt. Har vært på gråten hele dagen, har søkt opp "selvmord" på nettet, og gått rundt og vurdert selvmord i hele dag. Kanskje jeg skal drukne meg selv i elva har jeg tenkt. Hoppe foran trikken. Hva som helst.

Vet det er normalt å ha gode og dårlige dager. Men dette er bare rart. Den ene dagen er jeg glad og fornøyd, neste dag nærme å gå til grunne.. Er slitsomt å leve slik.

Skrevet

Kanskje de forrige psykologene hadde rett? De mente jeg svingte mye, og jeg gikk på medsiner mot det. Men vil ikke si medsinene (lamictal) hjalp så mye.. Men begyner å lure på om jeg burde begyne på medsiner mot svingninger igjen.

Gjest Gargamel
Skrevet

Det er vel en viss sjanse for at du er glad igjen i morgen, hvis det svinger så fort. :)

Skrevet

Kanskje de forrige psykologene hadde rett? De mente jeg svingte mye, og jeg gikk på medsiner mot det. Men vil ikke si medsinene (lamictal) hjalp så mye.. Men begyner å lure på om jeg burde begyne på medsiner mot svingninger igjen.

Dette er mye slikt jeg har det når jeg begynner med svingningene mine. Det mest effektive jeg har brukt er lithium. Men jeg må likevel innse at dette er noe jeg må leve med. Jeg synes du skal diskutere andre stemningsstabiliserende hvis du ikke har effekt av lamictal. Det er vondt å ha det slik, og ikke minst forvirrende når du aldri aner hvordan du er i neste stund.

Skrevet

Når du vurderer selvmord må du selvsagt begynne på medisiner...

Skrevet

Når du vurderer selvmord må du selvsagt begynne på medisiner...

Hvorfor mener du det er selvsagt?

Skrevet

Hvorfor mener du det er selvsagt?

Fordi det er vesentlig bedre med de fleste bivirkninger enn å risikere å miste livet.

Skrevet

Takk for svar <3 Går bedre nå. Handler bare om å holde ut, en time av gangen

Skrevet

Dette er mye slikt jeg har det når jeg begynner med svingningene mine. Det mest effektive jeg har brukt er lithium. Men jeg må likevel innse at dette er noe jeg må leve med. Jeg synes du skal diskutere andre stemningsstabiliserende hvis du ikke har effekt av lamictal. Det er vondt å ha det slik, og ikke minst forvirrende når du aldri aner hvordan du er i neste stund.

Takk for forståelsen <3 Ja er det :/ slitsomt, skummelt

Bra du har funnet noe som funker litt :-)

Skrevet

Takk for svar <3 Går bedre nå. Handler bare om å holde ut, en time av gangen

Ja, det er nettopp det det gjør:-) Kanskje du kan ha nytte av å henge opp en lapp på kjøleskapet ditt som minner deg om dette.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...