stjernestøv Skrevet 28. oktober 2014 Skrevet 28. oktober 2014 Hvor mye vival kan jeg egentlig ta? Har tatt tre i dag på 5 mg men skjelver enda, er så redd i kveld 0 Siter
ISW Skrevet 28. oktober 2014 Skrevet 28. oktober 2014 Hva er det du er redd for da? Ikke noe hyggelig å være redd! Ville tatt Vival som legen sier. Det er ikke lurt å legge til seg vaner med å ta for mye. 0 Siter
frosken Skrevet 28. oktober 2014 Skrevet 28. oktober 2014 Hvor mye vival kan jeg egentlig ta? Har tatt tre i dag på 5 mg men skjelver enda, er så redd i kveld Av og til er et naturlig å være litt redd. Jeg synes ikke du skal ta mer vival enn du allerede har tatt. 0 Siter
Lillie83 Skrevet 28. oktober 2014 Skrevet 28. oktober 2014 Jeg vet dessverre ikke hvor mye man kan ta. Men stor klem til deg Dette går fint. Fokuser på pusten din, inn og ut, og prøv å ikke kjemp i mot frykten. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 28. oktober 2014 Forfatter Skrevet 28. oktober 2014 Hva er det du er redd for da? Ikke noe hyggelig å være redd! Ville tatt Vival som legen sier. Det er ikke lurt å legge til seg vaner med å ta for mye. Er redd for ekstremvær 0 Siter
stjernestøv Skrevet 28. oktober 2014 Forfatter Skrevet 28. oktober 2014 Av og til er et naturlig å være litt redd. Jeg synes ikke du skal ta mer vival enn du allerede har tatt. Får prøve å la være, er bare så ekkelt å skjelve 0 Siter
stjernestøv Skrevet 28. oktober 2014 Forfatter Skrevet 28. oktober 2014 Jeg vet dessverre ikke hvor mye man kan ta. Men stor klem til deg Dette går fint. Fokuser på pusten din, inn og ut, og prøv å ikke kjemp i mot frykten. Vil ikke være redd, håper det går fint. 0 Siter
frosken Skrevet 28. oktober 2014 Skrevet 28. oktober 2014 Får prøve å la være, er bare så ekkelt å skjelve Kanskje du kan prøve å gjøre noe praktisk i huset? Ta ut av oppvaskmaskinen eller vaske kjøkkengulvet f.eks. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 28. oktober 2014 Forfatter Skrevet 28. oktober 2014 Kanskje du kan prøve å gjøre noe praktisk i huset? Ta ut av oppvaskmaskinen eller vaske kjøkkengulvet f.eks. Klarer bare å sitte stiv som en pinne og dampe. 0 Siter
frosken Skrevet 28. oktober 2014 Skrevet 28. oktober 2014 Klarer bare å sitte stiv som en pinne og dampe. Jeg vet ikke så mye om "dampingen" din, men dersom du får i deg mye nikotin så vil det kunne øke angsten og skjelvingene. Jeg synes du skal prøve å røre litt på deg, gjør et eller annet praktisk så vil noe av spenningen i kroppen forsvinne. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 28. oktober 2014 Forfatter Skrevet 28. oktober 2014 Jeg vet ikke så mye om "dampingen" din, men dersom du får i deg mye nikotin så vil det kunne øke angsten og skjelvingene. Jeg synes du skal prøve å røre litt på deg, gjør et eller annet praktisk så vil noe av spenningen i kroppen forsvinne. Får prøve, går å kikker i vinduet da 0 Siter
InMyPlace Skrevet 28. oktober 2014 Skrevet 28. oktober 2014 Uff, stakkars deg. Det er ikke så mye mer i dag som er å frykte, enn det var i går. Du har jo troen. Jeg trykker ofte bibelen inn mot brystkassen når jeg er redd. Sove godt, legger alltid merke til deg når du har skrevet noe. 0 Siter
gråstein Skrevet 28. oktober 2014 Skrevet 28. oktober 2014 Hvor mye vival kan jeg egentlig ta? Har tatt tre i dag på 5 mg men skjelver enda, er så redd i kveld Mer enn 15mg pr dag bør du ikke ta. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 29. oktober 2014 Forfatter Skrevet 29. oktober 2014 Uff, stakkars deg. Det er ikke så mye mer i dag som er å frykte, enn det var i går. Du har jo troen. Jeg trykker ofte bibelen inn mot brystkassen når jeg er redd. Sove godt, legger alltid merke til deg når du har skrevet noe. Har bedt til Gud og håper på å bli hørt. Dette er skummelt. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 29. oktober 2014 Forfatter Skrevet 29. oktober 2014 Mer enn 15mg pr dag bør du ikke ta. Har klart å ikke ta mer men det er ikke lett. 0 Siter
frosken Skrevet 29. oktober 2014 Skrevet 29. oktober 2014 Da jeg hørte nyheter i dag morges ble jeg ganske satt ut av hvor dramatisk siste døgn har vært mange steder som følge av ekstremvær. Det er fort å glemme hvor store variasjoner det er værmessig i Norge. Snakket med en av brødrene mine som bor på Vestlandet, der var veien stengt pga ras og store deler av nabobyen trues av flom. Føler meg litt som en ganske sneversynt østlending som anser det oppsiktsvekkende hvis et kumlokk i Oslo sentrum går tett slik at det blir mye vann i gata ... Håper natten har gått bra hos deg stjernestøv! 0 Siter
stjernestøv Skrevet 29. oktober 2014 Forfatter Skrevet 29. oktober 2014 Da jeg hørte nyheter i dag morges ble jeg ganske satt ut av hvor dramatisk siste døgn har vært mange steder som følge av ekstremvær. Det er fort å glemme hvor store variasjoner det er værmessig i Norge. Snakket med en av brødrene mine som bor på Vestlandet, der var veien stengt pga ras og store deler av nabobyen trues av flom. Føler meg litt som en ganske sneversynt østlending som anser det oppsiktsvekkende hvis et kumlokk i Oslo sentrum går tett slik at det blir mye vann i gata ... Håper natten har gått bra hos deg stjernestøv! Det er ganske ekstremt og jeg er redd enda, ble ikke mye søvn i natt Store ødeleggelser og hus som er borte, skummelt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.