startet av Skrevet 28. oktober 2014 Skrevet 28. oktober 2014 Er det vanlig at Lamictal har god effekt på emosjonelt ustabil personlighetsforstyrrelse eller trekk av dette? Mer konkret på "downs". Etter at jeg begynte på denne er jeg normal eller "up" hele tiden. Jeg spør fordi hvis dette er vanlig så har jeg noe som taler for at jeg har emosjonelt ustabil personlighetsforstyrrelse, i det minste trekk av det. 0 Siter
startet av Skrevet 28. oktober 2014 Forfatter Skrevet 28. oktober 2014 Lamictal + Zeldox er en god kombinasjon virker det som. Jeg har ikke hatt det bedre på 12-13 år. 0 Siter
startet av Skrevet 28. oktober 2014 Forfatter Skrevet 28. oktober 2014 Godt at du har fått det bedre Ja, selv om jeg frykter å bli zombie igjen... men det får'n leve med. Nå for tiden er det liksom en ild inni meg. 0 Siter
DexterMorgan Skrevet 28. oktober 2014 Skrevet 28. oktober 2014 Ja det var bra. Jeg heier på deg! Men jeg lo litt når jeg så du skrev at du har downs 0 Siter
startet av Skrevet 28. oktober 2014 Forfatter Skrevet 28. oktober 2014 Men jeg lo litt når jeg så du skrev at du har downs Hehe... Er vel heller motsatt, for bare jeg ikke er zombie eller delvis zombie så er jeg smartere enn de fleste. For da tenker jeg raskere og dypere. 0 Siter
gråstein Skrevet 28. oktober 2014 Skrevet 28. oktober 2014 (endret) Ja, selv om jeg frykter å bli zombie igjen... men det får'n leve med. Nå for tiden er det liksom en ild inni meg. Jeg har blitt helt idiot-zombie av AD. Er det vanlig? Endret 28. oktober 2014 av gråstein 0 Siter
startet av Skrevet 28. oktober 2014 Forfatter Skrevet 28. oktober 2014 Jeg har blitt helt mongo-zombie av AD. Er det vanlig?Det tror jeg ikke er det vanligste. Heller motsatt.Btw; vask munnen din. 0 Siter
slabbedask Skrevet 28. oktober 2014 Skrevet 28. oktober 2014 Lamictal + Zeldox er en god kombinasjon virker det som. Jeg har ikke hatt det bedre på 12-13 år. Jeg er psykopat Men du har blitt psykopat? 0 Siter
startet av Skrevet 28. oktober 2014 Forfatter Skrevet 28. oktober 2014 Men du har blitt psykopat?Nja, har psykopatiske trekk bare. Ikke nok for en diagnose. 0 Siter
slabbedask Skrevet 28. oktober 2014 Skrevet 28. oktober 2014 Nja, har psykopatiske trekk bare. Det tror jeg de fleste har. 0 Siter
startet av Skrevet 28. oktober 2014 Forfatter Skrevet 28. oktober 2014 Det tror jeg de fleste har.Sant nok, men jeg har mange trekk. 0 Siter
startet av Skrevet 28. oktober 2014 Forfatter Skrevet 28. oktober 2014 Jeg er som en edderkopp med nettet sitt. Som venter i skjul på intetanende fluer. Når fluen sitter fast, rulles den inn i tråder og lagres. Og venting på nok et offer begynner. Men jeg er en ganske dårlig edderkopp for jeg har ikke fanget noen fluer ennå, sannsynligvis fordi nettet mitt er så dårlig at de ser det når de kommer for nær. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2014 Skrevet 28. oktober 2014 Jeg er som en edderkopp med nettet sitt. Som venter i skjul på intetanende fluer. Når fluen sitter fast, rulles den inn i tråder og lagres. Og venting på nok et offer begynner. Men jeg er en ganske dårlig edderkopp for jeg har ikke fanget noen fluer ennå, sannsynligvis fordi nettet mitt er så dårlig at de ser det når de kommer for nær. Det er altså trygget å holde avstand. Anonymous poster hash: eb63d...253 0 Siter
startet av Skrevet 28. oktober 2014 Forfatter Skrevet 28. oktober 2014 Det er altså trygget å holde avstand. Anonymous poster hash: eb63d...253 Ja for andre. Enn meg selv. Jeg vil jo naturligvis fange fluer. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2014 Skrevet 28. oktober 2014 Ja for andre. Enn meg selv. Jeg vil jo naturligvis fange fluer. Takk for advarselen. Anonymous poster hash: eb63d...253 0 Siter
startet av Skrevet 28. oktober 2014 Forfatter Skrevet 28. oktober 2014 Takk for advarselen. Anonymous poster hash: eb63d...253 Vel bekomme. Denne edderkoppen begynner å bli sulten... 0 Siter
startet av Skrevet 29. oktober 2014 Forfatter Skrevet 29. oktober 2014 Nå så de nok at jeg var en "jævla tulling" her. Jeg bare vet de sier sånne ting. Noen skjønner hva jeg er og ser på meg som en morder. Ingen liker meg. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2014 Skrevet 29. oktober 2014 Nå så de nok at jeg var en "jævla tulling" her. Jeg bare vet de sier sånne ting. Noen skjønner hva jeg er og ser på meg som en morder. Ingen liker meg. Dette virker litt tullete ja. Anonymous poster hash: eb63d...253 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 29. oktober 2014 Skrevet 29. oktober 2014 Lamictal og andre medikamenter virker ikke på diagnoser, men på symptomer evt sykdommer.Lamictal kan ha god effekt på stemningssvingninger. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.