Gå til innhold

Effekten av Lamictal på emosjonelt ustabil personlighet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det vanlig at Lamictal har god effekt på emosjonelt ustabil personlighetsforstyrrelse eller trekk av dette?

Mer konkret på "downs".

Etter at jeg begynte på denne er jeg normal eller "up" hele tiden.

Jeg spør fordi hvis dette er vanlig så har jeg noe som taler for at jeg har emosjonelt ustabil personlighetsforstyrrelse, i det minste trekk av det.

Skrevet

Lamictal + Zeldox er en god kombinasjon virker det som. Jeg har ikke hatt det bedre på 12-13 år.

Skrevet

Godt at du har fått det bedre :)

Ja, selv om jeg frykter å bli zombie igjen... men det får'n leve med. Nå for tiden er det liksom en ild inni meg.

Skrevet

Ja det var bra. Jeg heier på deg!

Men jeg lo litt når jeg så du skrev at du har downs ;)

Skrevet

Men jeg lo litt når jeg så du skrev at du har downs ;)

Hehe... :)

Er vel heller motsatt, for bare jeg ikke er zombie eller delvis zombie så er jeg smartere enn de fleste. For da tenker jeg raskere og dypere.

Skrevet (endret)

Ja, selv om jeg frykter å bli zombie igjen... men det får'n leve med. Nå for tiden er det liksom en ild inni meg.

Jeg har blitt helt idiot-zombie av AD. Er det vanlig?

Endret av gråstein
Skrevet

Jeg har blitt helt mongo-zombie av AD. Er det vanlig?

Det tror jeg ikke er det vanligste. Heller motsatt.

Btw; vask munnen din. ;)

Skrevet

Lamictal + Zeldox er en god kombinasjon virker det som. Jeg har ikke hatt det bedre på 12-13 år.

Jeg er psykopat

Men du har blitt psykopat?

Skrevet

Men du har blitt psykopat?

Nja, har psykopatiske trekk bare. Ikke nok for en diagnose.

Skrevet

Nja, har psykopatiske trekk bare. 

Det tror jeg de fleste har.

Skrevet

Det tror jeg de fleste har.

Sant nok, men jeg har mange trekk.

Skrevet

Jeg er som en edderkopp med nettet sitt. Som venter i skjul på intetanende fluer. Når fluen sitter fast, rulles den inn i tråder og lagres. Og venting på nok et offer begynner. Men jeg er en ganske dårlig edderkopp for jeg har ikke fanget noen fluer ennå, sannsynligvis fordi nettet mitt er så dårlig at de ser det når de kommer for nær.

Skrevet

Jeg er som en edderkopp med nettet sitt. Som venter i skjul på intetanende fluer. Når fluen sitter fast, rulles den inn i tråder og lagres. Og venting på nok et offer begynner. Men jeg er en ganske dårlig edderkopp for jeg har ikke fanget noen fluer ennå, sannsynligvis fordi nettet mitt er så dårlig at de ser det når de kommer for nær.

Det er altså trygget å holde avstand.

Anonymous poster hash: eb63d...253

Skrevet

Det er altså trygget å holde avstand. Anonymous poster hash: eb63d...253

Ja for andre. Enn meg selv. Jeg vil jo naturligvis fange fluer.

Skrevet

Ja for andre. Enn meg selv. Jeg vil jo naturligvis fange fluer.

Takk for advarselen.

Skrevet

Takk for advarselen. Anonymous poster hash: eb63d...253

Vel bekomme.

Denne edderkoppen begynner å bli sulten...

Skrevet

Nå så de nok at jeg var en "jævla tulling" her. Jeg bare vet de sier sånne ting. Noen skjønner hva jeg er og ser på meg som en morder. Ingen liker meg.

Skrevet

Nå så de nok at jeg var en "jævla tulling" her. Jeg bare vet de sier sånne ting. Noen skjønner hva jeg er og ser på meg som en morder. Ingen liker meg.

Dette virker litt tullete ja.

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Lamictal og andre medikamenter virker ikke på diagnoser, men på symptomer evt sykdommer.

Lamictal kan ha god effekt på stemningssvingninger.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...