AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2014 Skrevet 29. oktober 2014 Det har vært slik i flere år i lang tid. noen ganger (ikke så ofte, men mer i perioder) så når jeg ligger å sover så plutselig får jeg ikke puste i det hele tatt føles det som jeg ikke får puste og jeg våkner og hiver etter pusten. Tar flere sekunder før jeg finner tilbake til pusten, og skriker ut. I natt skjedde det, og jeg skrek som jeg var i dødsfare "Mamma, mamma, mamma" kjempe høyt. Hele huset med alle min familie våknet og stormet inn på rommet mitt, lurte på hva som skjedde. Er det slik at jeg faktisk mister pusten tror dere eller angstanfall? Er det ikke rart å fa angstanfall midt på natta når man faktisk har sovnet? Anonymous poster hash: edccd...bbf 0 Siter
Gjest Gargamel Skrevet 29. oktober 2014 Skrevet 29. oktober 2014 Det har vært slik i flere år i lang tid. noen ganger (ikke så ofte, men mer i perioder) så når jeg ligger å sover så plutselig får jeg ikke puste i det hele tatt føles det som jeg ikke får puste og jeg våkner og hiver etter pusten. Tar flere sekunder før jeg finner tilbake til pusten, og skriker ut. I natt skjedde det, og jeg skrek som jeg var i dødsfare "Mamma, mamma, mamma" kjempe høyt. Hele huset med alle min familie våknet og stormet inn på rommet mitt, lurte på hva som skjedde. Er det slik at jeg faktisk mister pusten tror dere eller angstanfall? Er det ikke rart å fa angstanfall midt på natta når man faktisk har sovnet?Anonymous poster hash: edccd...bbf Høres ut som nattskrekk eller søvnparalyse. Du får Google og se hva som passer best. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2014 Skrevet 29. oktober 2014 Høres ut som nattskrekk eller søvnparalyse. Du får Google og se hva som passer best. Takk for svar. Jeg har lest litt om søvnparalyse i dag men nattskrekk har jeg ikke hørt om. Søkte det opp nå og det høres like "riktig" ut som søvnpalasye. For jeg våkner og i panikk og når jeg tenker over det skriker jeg nesten automatisk fordi jeg er så redd. Men nattskrekk står det ingenting om å miste pusten. Er det mulig ha begge deler samtidig? Anonymous poster hash: edccd...bbf 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.