AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2014 Skrevet 29. oktober 2014 Feiler det meg noe hvis jeg føler meg lykkelig når jeg kan sitte en hel dag i stillhet og bare tenke og føle og ikke trenger å gjøre noen verdens ting. Kan vel beskrive det med at jeg har et rikt indre liv. Er det da noe spesielt som feiler min personlighet?, jeg føler meg mange ganger annerledes enn andre, andre mennesker trenger jo ofte at noen ting skjer hele tiden, og blir utålmodige hvis det blir for stille. Noen fler som opplever dette her? Går riktig nok på AP. Anonymous poster hash: 2b955...af0 0 Siter
Gondor Skrevet 29. oktober 2014 Skrevet 29. oktober 2014 Som du sier: du må ha et rikt, indre liv. Ta vare på det. Jeg kan ha dager hvor jeg bare flyter og er lykkelig uten grunn. De dagene er så spesielle at jeg husker dem veldig godt. Jeg vet ikke om dette har noen forbindelse med ap. Da jeg stod på en forholdsvis høy dose, var jeg helt upåvirket av det som skjedde rundt meg, men lykkelig? Nei 0 Siter
skrevet Skrevet 29. oktober 2014 Skrevet 29. oktober 2014 Kanskje du blir sliten av mennesker og at det skjer noe hele tiden, og føler deg lykkelig når du får en pause? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 29. oktober 2014 Skrevet 29. oktober 2014 Sykdom er noe som plager en (subjektivt ubehag) og/eller fører til nedsatt funksjon. Det virker ikke som om dette plager deg. Om det ikke blir så mye tenking at du ikke får gjort det du skal/må, er det vel ok. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.