Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, nå er jeg stabil. Stabilt nede. Skyldes det reduksjonen av medisiner jeg gjorde for mange uker siden? Jeg er jo oppe i normal dose! Nå teller jeg dager til jeg skal til psykiateren min neste gang. Dit drar jeg selv om jeg er syk. Jeg har sittet hos ham før jeg, med influensa, bare for å ikke gå glipp av en time.

Nå prøver jeg å klamre meg til hver minste lille tanke som er oppbyggende, men dem er det søren ikke mange av! Jeg får vel bare holde ut disse to ukene.

Kan jeg hive innpå noen ap ekstra (fluanxol) ? Psykiateren min sier jeg kan styre dette selv, men det gjelder for tankekjør.

Jeg er veldig nedstemt, men tror ikke jeg er deprimert. Jeg er bare full av selvforakt og har et heller svart syn på fremtiden. Heldigvis klarer jeg å være mor, men der stopper det også. Livet er lite alright for tiden.

Skrevet

Ja, det er trist. Også blir vi jo bombardert med elendighet gjennom media. Det er fuel for selvforakten. God bedring, eller hva man skal si.

Skrevet

Hod deg borte fra nyhetssendinger og aviser. Det blir man bare dårlig av.

Skrevet

Hod deg borte fra nyhetssendinger og aviser. Det blir man bare dårlig av.

Ja jeg er faktisk enig i det. Selv om det selvsagt er nødvendig at folket følger med på hva som skjer.

Men bedre å ta seg en skogstur.

Skrevet

Enig i det jeg og. Jeg ser aldri på nyhetene. Det gir bare en liten bit av virkeligheten og det er i tillegg redigert. Noen ganger blar jeg gjennom Aftenposten for å få en viss oversikt, men jeg tar alt med en klype salt. De forvalter ikke sannheten de heller.

Skrevet

Enig i det jeg og. Jeg ser aldri på nyhetene. Det gir bare en liten bit av virkeligheten og det er i tillegg redigert. Noen ganger blar jeg gjennom Aftenposten for å få en viss oversikt, men jeg tar alt med en klype salt. De forvalter ikke sannheten de heller.

Egentlig så ser jo folk flest på det bare for underholdning. Du ser jo hvor stort det med "Mannen" har blitt. De flokker seg foran TV'en når det har skjedd en ulykke... men er ikke interessert i fagstoff. Så jeg vet ikke jeg. Dropp nyhetene med god samvittighet.

Skrevet

Tankekjør. Noian. Jeg får ikke sove.

Kan noen komme å slå meg i hode med en stekepanne? I følge Donald er det en skikkelig knock out.

Skrevet

Endelig morgen så det går an å stå opp.

Jeg føler meg fullstendig sprø. Bedre det enn å være nede i kjelleren og rote rundt der.

Da håper jeg at dette fortsetter sånn at det går an å ha en morsom dag for en gangs skyld.

Skrevet

Du må påberegne mange uker med ustabilitet ved dosereduksjon/ kutt. Det skjedde hvertfall med meg. Du får prøve å stå i det og ha mest mulig stabil medisindosering i noen uker framover. Forandring på medisindosering = ustabil psyke. Dette er min erfaring.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...