Madelenemie Skrevet 5. november 2014 Skrevet 5. november 2014 Hvilket institutt skal du begynne på? vil du vite det send meg pm 0 Siter
DexterMorgan Skrevet 5. november 2014 Skrevet 5. november 2014 vil du vite det send meg pm Kanskje dere blir studiekamerater Hvem vet, bare noe jeg tenkte på 0 Siter
skrevet Skrevet 5. november 2014 Forfatter Skrevet 5. november 2014 Kanskje dere blir studiekamerater Hvem vet, bare noe jeg tenkte påJeg går på institutt for uførepensjon... 0 Siter
Madelenemie Skrevet 5. november 2014 Skrevet 5. november 2014 Kanskje dere blir studiekamerater Hvem vet, bare noe jeg tenkte på Ja hadde vært gøy det kollokvie oss to 0 Siter
Madelenemie Skrevet 5. november 2014 Skrevet 5. november 2014 (endret) Jeg går på institutt for uførepensjon... Der går ikke jeg. men nå vet du hvor Men utdanningen ender i det samme uførepensjon Endret 5. november 2014 av Madelenemie 0 Siter
DexterMorgan Skrevet 5. november 2014 Skrevet 5. november 2014 Der går ikke jeg. men nå vet du hvor Men utdanningen ender i det samme uførepensjon 0 Siter
gråstein Skrevet 5. november 2014 Skrevet 5. november 2014 Der går ikke jeg. men nå vet du hvor Men utdanningen ender i det samme uførepensjon Hva er poenget da? 0 Siter
Madelenemie Skrevet 5. november 2014 Skrevet 5. november 2014 (endret) Hva er poenget da? Ha det gøy Kjenne seg betydningsfull Ha noe å gå til hver dag Ha rutine Vite at man gjør noe ok for seg selv. Håpe at samfunnet en dag legger bedre til rette for introverte og autister Glemte: og viktig! det er opprøret mitt og min ensomme kamp for et samfunn der alle skal ha muligheter, også mine autistiske barn! Endret 5. november 2014 av Madelenemie 0 Siter
skrevet Skrevet 5. november 2014 Forfatter Skrevet 5. november 2014 Jeg har gitt opp. Det er jo dårlig, med mindre man har en diagnose på depresjon. Nå har jeg en diagnose på stemningssvingninger, men den stemmer nok ikke, så jeg er da dårlig. Eller med andre ord rævva. 0 Siter
Gjest Gargamel Skrevet 5. november 2014 Skrevet 5. november 2014 Har du en behandler som er klar over at du stadig hører stemmer? 0 Siter
skrevet Skrevet 5. november 2014 Forfatter Skrevet 5. november 2014 Har du en behandler som er klar over at du stadig hører stemmer? Hører ikke stemmer, men føles som det er personer inne i hodet mitt som sier ting til meg. Ja, *føles*; jeg vet jo det ikke er det. Eller at det er andre rundt meg som sier det selv om det kanskje ikke blir sagt noe, eller at jeg får inn telepatiske meldinger. 0 Siter
skrevet Skrevet 5. november 2014 Forfatter Skrevet 5. november 2014 Jeg vet ikke hva behandleren tror eller er klar over; jeg er i alle fall ikke klar over noe. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5. november 2014 Skrevet 5. november 2014 Hører ikke stemmer, men føles som det er personer inne i hodet mitt som sier ting til meg. Ja, *føles*; jeg vet jo det ikke er det. Eller at det er andre rundt meg som sier det selv om det kanskje ikke blir sagt noe, eller at jeg får inn telepatiske meldinger. Høres ikke friskt ut.Anonymous poster hash: 30457...aab 0 Siter
skrevet Skrevet 5. november 2014 Forfatter Skrevet 5. november 2014 Høres ikke friskt ut.Anonymous poster hash: 30457...aab Kanskje det. Eller om jeg er hypokonder. Hvem vet. Ikke jeg. 0 Siter
gråstein Skrevet 6. november 2014 Skrevet 6. november 2014 Glemte: og viktig! det er opprøret mitt og min ensomme kamp for et samfunn der alle skal ha muligheter, også mine autistiske barn! Bra, men da er du optimist! Ifølge tall fra autismesiden.no står anslagsvis 90% personer med Asperger utenfor arbeidslivet. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.