stjernestøv Skrevet 3. november 2014 Skrevet 3. november 2014 Føler meg så rar i hodet og kroppen, følte meg bedre en stund men så kommer det igjen. Hva burde jeg gjøre? 0 Siter
lathans Skrevet 3. november 2014 Skrevet 3. november 2014 Føler meg så rar i hodet og kroppen, følte meg bedre en stund men så kommer det igjen. Hva burde jeg gjøre? Forsøk å koble av med en god film, bok eller musikk. Eller ta en benzo. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 3. november 2014 Forfatter Skrevet 3. november 2014 Forsøk å koble av med en god film, bok eller musikk. Eller ta en benzo. Klarer ikke konsentere meg om film eller bok og musikk orker jeg ikke høre på. Har tatt to benzo i dag og blir nok flere. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3. november 2014 Skrevet 3. november 2014 Klarer ikke konsentere meg om film eller bok og musikk orker jeg ikke høre på. Har tatt to benzo i dag og blir nok flere. Det høres ikke bra ut. Anonymous poster hash: c5d3b...0db 0 Siter
stjernestøv Skrevet 3. november 2014 Forfatter Skrevet 3. november 2014 Det høres ikke bra ut. Anonymous poster hash: c5d3b...0db Nei, føler meg helt rar. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 3. november 2014 Forfatter Skrevet 3. november 2014 Kunne tenkt meg å være innlagt men da ville jeg hatt familien med meg, og det går jo ikke. Faens nerver! 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3. november 2014 Skrevet 3. november 2014 Føler meg så rar i hodet og kroppen, følte meg bedre en stund men så kommer det igjen. Hva burde jeg gjøre? Hvis du bruker medisin, så burde du ikke slurve med å bruke den. Ellers burde du tatt deg en blund. Litt søvn hjelper meg veldig når jeg har hodepine. Anonymous poster hash: e59e6...d20 0 Siter
stjernestøv Skrevet 3. november 2014 Forfatter Skrevet 3. november 2014 Hvis du bruker medisin, så burde du ikke slurve med å bruke den. Ellers burde du tatt deg en blund. Litt søvn hjelper meg veldig når jeg har hodepine. Anonymous poster hash: e59e6...d20 Jeg tar medisinen min fast. Men klarer ikke sove heller og har ikke hodepine, men takk for forslag. 0 Siter
Gjest Gargamel Skrevet 3. november 2014 Skrevet 3. november 2014 Jeg tar medisinen min fast. Men klarer ikke sove heller og har ikke hodepine, men takk for forslag. Det er ikke sikkert problemet bare er inni deg. Det kan delvis være en sunn reaksjon på at flommen har tatt nabohusene. Man får uro og stresshormoner av sånt. Du får i alle fall ta med det i beregningen, selv om jeg ikke er kvalifisert for å erklære deg 100% A4. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 3. november 2014 Forfatter Skrevet 3. november 2014 Det er ikke sikkert problemet bare er inni deg. Det kan delvis være en sunn reaksjon på at flommen har tatt nabohusene. Man får uro og stresshormoner av sånt. Du får i alle fall ta med det i beregningen, selv om jeg ikke er kvalifisert for å erklære deg 100% A4. Ja får ta det med i beregningen. 0 Siter
Gjest gjesteleser Skrevet 3. november 2014 Skrevet 3. november 2014 Får du ut uroen på noen måte? Er du i fysisk aktivitet i løpet av dagen? Det er lett å føle seg rar om man ikke bruker kroppen. Gå deg en tur og pass på å gå så fort at du blir skikkelig sliten, så får du sikkert sove bedre i natt også. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 3. november 2014 Forfatter Skrevet 3. november 2014 Får du ut uroen på noen måte? Er du i fysisk aktivitet i løpet av dagen? Det er lett å føle seg rar om man ikke bruker kroppen. Gå deg en tur og pass på å gå så fort at du blir skikkelig sliten, så får du sikkert sove bedre i natt også. Syns det er litt skummelt å gå ute og, men skal prøve på det i morgen. 0 Siter
ColaZero Skrevet 4. november 2014 Skrevet 4. november 2014 Klarer ikke konsentere meg om film eller bok og musikk orker jeg ikke høre på. Har tatt to benzo i dag og blir nok flere. Tar du benzo, og dertil flere pr dag, fordi du føler deg rar i hodet og kroppen? Jeg vil driste meg til å si at du bruker medisinen på feil grunnlag. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4. november 2014 Skrevet 4. november 2014 Tar du benzo, og dertil flere pr dag, fordi du føler deg rar i hodet og kroppen? Jeg vil driste meg til å si at du bruker medisinen på feil grunnlag. Jeg vil driste meg til å si at du ikke vet hva du snakker om.Anonymous poster hash: d9575...b82 0 Siter
stjernestøv Skrevet 4. november 2014 Forfatter Skrevet 4. november 2014 Tar du benzo, og dertil flere pr dag, fordi du føler deg rar i hodet og kroppen? Jeg vil driste meg til å si at du bruker medisinen på feil grunnlag. I tilegg er jeg ganske nervevrak så jeg vil ikke si det er på feil grunnlag. 0 Siter
ColaZero Skrevet 4. november 2014 Skrevet 4. november 2014 I tilegg er jeg ganske nervevrak så jeg vil ikke si det er på feil grunnlag. Hei! Ok! Men bruk uansett ikke for mye benzo. Jeg har selv vært der og opplevde at benzoen til slutt var triggeren når det gjaldt uro/angst/nerver. Det hørtes bare så lettvint ut når du skrev at det i kveld sikkert ble fler enn de to du allerede har tatt. Bare "dristet" meg til å komme med et godt råd. Men jeg vet for lite om deg da. Enkelte pasienter bruker benzo foreskrevet av lege, opptil flere gng pr døgn, fast. Da er du en av dem. Håper medisinen hjelper deg og at du ikke utvikler toleranse. Det var det jeg gjorde. Og da tiden kom og jeg VIRKELIG trengte benzo....da virket de ikke. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 4. november 2014 Forfatter Skrevet 4. november 2014 Hei! Ok! Men bruk uansett ikke for mye benzo. Jeg har selv vært der og opplevde at benzoen til slutt var triggeren når det gjaldt uro/angst/nerver. Det hørtes bare så lettvint ut når du skrev at det i kveld sikkert ble fler enn de to du allerede har tatt. Bare "dristet" meg til å komme med et godt råd. Men jeg vet for lite om deg da. Enkelte pasienter bruker benzo foreskrevet av lege, opptil flere gng pr døgn, fast. Da er du en av dem. Håper medisinen hjelper deg og at du ikke utvikler toleranse. Det var det jeg gjorde. Og da tiden kom og jeg VIRKELIG trengte benzo....da virket de ikke. Det er bare nå en periode jeg tar det, har kontroll. 0 Siter
ColaZero Skrevet 4. november 2014 Skrevet 4. november 2014 Det er bare nå en periode jeg tar det, har kontroll. 0 Siter
ColaZero Skrevet 4. november 2014 Skrevet 4. november 2014 Jeg vil driste meg til å si at du ikke vet hva du snakker om.Anonymous poster hash: d9575...b82 Hvorfor sier du det? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.