Gå til innhold

Uvirkelighetsfølelse

Anbefalte innlegg

Skrevet

Føler meg så rar i hodet og kroppen, følte meg bedre en stund men så kommer det igjen. Hva burde jeg gjøre?

Skrevet

Føler meg så rar i hodet og kroppen, følte meg bedre en stund men så kommer det igjen. Hva burde jeg gjøre?

Forsøk å koble av med en god film, bok eller musikk. Eller ta en benzo.

Skrevet

Forsøk å koble av med en god film, bok eller musikk. Eller ta en benzo.

Klarer ikke konsentere meg om film eller bok og musikk orker jeg ikke høre på. Har tatt to benzo i dag og blir nok flere.

Skrevet

Klarer ikke konsentere meg om film eller bok og musikk orker jeg ikke høre på. Har tatt to benzo i dag og blir nok flere.

Det høres ikke bra ut.

Anonymous poster hash: c5d3b...0db

Skrevet

Det høres ikke bra ut.

Anonymous poster hash: c5d3b...0db

Nei, føler meg helt rar.

Skrevet

Kunne tenkt meg å være innlagt men da ville jeg hatt familien med meg, og det går jo ikke. Faens nerver!

Skrevet

Hvis du bruker medisin, så burde du ikke slurve med å bruke den.

Ellers burde du tatt deg en blund. Litt søvn hjelper meg veldig når jeg har hodepine.

Anonymous poster hash: e59e6...d20

Skrevet

Hvis du bruker medisin, så burde du ikke slurve med å bruke den.

Ellers burde du tatt deg en blund. Litt søvn hjelper meg veldig når jeg har hodepine.

Anonymous poster hash: e59e6...d20

Jeg tar medisinen min fast. Men klarer ikke sove heller og har ikke hodepine, men takk for forslag.

Gjest Gargamel
Skrevet

Jeg tar medisinen min fast. Men klarer ikke sove heller og har ikke hodepine, men takk for forslag.

Det er ikke sikkert problemet bare er inni deg. Det kan delvis være en sunn reaksjon på at flommen har tatt nabohusene. Man får uro og stresshormoner av sånt. Du får i alle fall ta med det i beregningen, selv om jeg ikke er kvalifisert for å erklære deg 100% A4.

Skrevet

Det er ikke sikkert problemet bare er inni deg. Det kan delvis være en sunn reaksjon på at flommen har tatt nabohusene. Man får uro og stresshormoner av sånt. Du får i alle fall ta med det i beregningen, selv om jeg ikke er kvalifisert for å erklære deg 100% A4.

Ja får ta det med i beregningen.

Gjest gjesteleser
Skrevet

Får du ut uroen på noen måte? Er du i fysisk aktivitet i løpet av dagen? Det er lett å føle seg rar om man ikke bruker kroppen. Gå deg en tur og pass på å gå så fort at du blir skikkelig sliten, så får du sikkert sove bedre i natt også.

Skrevet

Får du ut uroen på noen måte? Er du i fysisk aktivitet i løpet av dagen? Det er lett å føle seg rar om man ikke bruker kroppen. Gå deg en tur og pass på å gå så fort at du blir skikkelig sliten, så får du sikkert sove bedre i natt også.

Syns det er litt skummelt å gå ute og, men skal prøve på det i morgen.

Skrevet

Tar du benzo, og dertil flere pr dag, fordi du føler deg rar i hodet og kroppen? Jeg vil driste meg til å si at du bruker medisinen på feil grunnlag.

Skrevet

Tar du benzo, og dertil flere pr dag, fordi du føler deg rar i hodet og kroppen? Jeg vil driste meg til å si at du bruker medisinen på feil grunnlag.

Jeg vil driste meg til å si at du ikke vet hva du snakker om.

Anonymous poster hash: d9575...b82

Skrevet

I tilegg er jeg ganske nervevrak så jeg vil ikke si det er på feil grunnlag.

Skrevet

I tilegg er jeg ganske nervevrak så jeg vil ikke si det er på feil grunnlag.

Hei!

Ok!

Men bruk uansett ikke for mye benzo. Jeg har selv vært der og opplevde at benzoen til slutt var triggeren når det gjaldt uro/angst/nerver.

Det hørtes bare så lettvint ut når du skrev at det i kveld sikkert ble fler enn de to du allerede har tatt. Bare "dristet" meg til å komme med et godt råd. Men jeg vet for lite om deg da. Enkelte pasienter bruker benzo foreskrevet av lege, opptil flere gng pr døgn, fast. Da er du en av dem. Håper medisinen hjelper deg og at du ikke utvikler toleranse. Det var det jeg gjorde. Og da tiden kom og jeg VIRKELIG trengte benzo....da virket de ikke.

Skrevet

Hei!

Ok!

Men bruk uansett ikke for mye benzo. Jeg har selv vært der og opplevde at benzoen til slutt var triggeren når det gjaldt uro/angst/nerver.

Det hørtes bare så lettvint ut når du skrev at det i kveld sikkert ble fler enn de to du allerede har tatt. Bare "dristet" meg til å komme med et godt råd. Men jeg vet for lite om deg da. Enkelte pasienter bruker benzo foreskrevet av lege, opptil flere gng pr døgn, fast. Da er du en av dem. Håper medisinen hjelper deg og at du ikke utvikler toleranse. Det var det jeg gjorde. Og da tiden kom og jeg VIRKELIG trengte benzo....da virket de ikke.

Det er bare nå en periode jeg tar det, har kontroll.

Skrevet

Det er bare nå en periode jeg tar det, har kontroll.

:)

Skrevet

Jeg vil driste meg til å si at du ikke vet hva du snakker om.

Anonymous poster hash: d9575...b82

Hvorfor sier du det?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...