Gå til innhold

Okei folkens, nå har klokka passert midnatt

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Blir så rastløs med en gang jeg legger meg. Tenker på det som skal gjøres. Det er egentlig ikke stort, men det er aktiverende.

Ikke at det hjelper å skrive her.

Så sånn var det med den saken.

Men men.

Bare noe jeg tenkte på.

jaja, er kanskje ikke like lett i virkeligheten som det er i teorien for politikerne. Ikke vet jeg jeg er ingen ekspert på området. Men det er tungt å stå opp til en meningsløs verden da, synes jeg, men det er vel bare manglende "vilje"

men men

Anonymous poster hash: 7af07...853

Ja, men ikke vilje til hva da? Kun å bidra i samfunnet? Eller mer generelt; vilje til å ha et bra liv? Eller i verste forstand - livsvilje.

Politikerne, og folk, ser på mangel på vilje som noe dårlig. Men snakker vi mangel på vilje til å leve er det plutselig noe annet.

Om det kun er ift. jobb man mangler vilje er det kanskje dårlig. Men tror ofte det er mer enn som så.

Ja, men ikke vilje til hva da? Kun å bidra i samfunnet? Eller mer generelt; vilje til å ha et bra liv? Eller i verste forstand - livsvilje.

Politikerne, og folk, ser på mangel på vilje som noe dårlig. Men snakker vi mangel på vilje til å leve er det plutselig noe annet.

Om det kun er ift. jobb man mangler vilje er det kanskje dårlig. Men tror ofte det er mer enn som så.

Hvis jobb er som tortur, så er det ikke rart at viljen svikter litt kanskje

Annonse

Annonse

Hvis det er noen "trøst" så er jeg også våken fortsatt. :P

Tror det blir relativt tidligere søvn i kveld/natt, måtte opp 9 i dag morges => 3 timer søvn.

Hvordan går det med livsstilen? Eller har du prøvd medisinen. :P

Søvntips. Når man ligger der, prøv å slappe av i ansiktet. Det åpner luftveiene så du får puste med nesen, noe som er beroligende.

Vet du at man bare puster med ett nesebor om gangen :)

Anonymous poster hash: 37511...595

Tror det blir relativt tidligere søvn i kveld/natt, måtte opp 9 i dag morges => 3 timer søvn.

Hvordan går det med livsstilen? Eller har du prøvd medisinen. :P

Aner ikke hve de snakker om

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...