Gå til innhold

Merkelige utslett i ganen og på penis


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei!

Merket forrige fredag/lørdag at jeg klødde veldig på penis og uten nødvendigvis noe sammenheng hadde jeg en merkelig følelse i ganen. Litt som når man har spist en litt for varm pizza og brent seg litt i ganen.

Kløingen på penis var noe jeg kunne kjenne igjen fra i sommer, da jeg hadde en liknende kløe. Jeg endte da opp med å få en blå "ring" rundt forhuden og kløen ga seg. Etter en stund ble denne blå/lilla ringen rundt forhuden til åpene sår, som gjorde ganske vondt. I sommer dro jeg ikke til legen og sjekket hva det kunne være for noe. Det gikk over etter 1 uken tid +/- et par dager.

Men når jeg kjente samme kløingen startet på lørdag ble jeg ganske nervøs.  Det oppførte seg akkurat som forrige gang.
Starter med kløe
Så litt hoven
Så blir forhuden blå
Også blir det sår på både forhuden og glansen.
Dette i løpet av et par dager.

Men til forskjell fra forrige gang fikk jeg også blå/lilla sår i ganen, som ikke så bra ut. *Se bilde*

Jeg dro til legen på tirsdagen, han sa helt ærlig at han ikke hadde sett noe liknende før. Tok alt av prøver for alle kjønnssykdommer. Husker ikke navnet på alle, men det var 3 Q-tips liknende greier ned i urinrøret og blodprøver, i tillegg tok han prøver av selve sårene i halsen og på penis. Før jeg dro sa han at jeg måtte komme tilbake på fredag, hvis det ikke var blitt noe bedre.

Onsdagen etter jeg hadde vært hos legen, var sårene i ganen så vonde at jeg klarte ikke spise annet en knust banan. Jeg gjorde det frem til fredag, så dro jeg inn til legen igjen. Da hadde han fått svar på alle prøvene og de var alle negative, flott og fint det! men hva er det da jeg har i kjeften og på penis? Det visste ikke legen heller, så han sendte meg til sykehuset så de kunne se på det på smitteavdeling.

Der fikk jeg etter en liten stund snakke med legen, som tok en titt og skjønte like lite som fastlegen min gjorde. Jeg tok noen flere blodprøver, urinprøve og tempen. Men det ga han ikke noe svar det heller. Legen på sykehuset tok kontakt med en annen lege som også ville ta en titt, han var også veldig usikker når han fikk se dette.

Nå er det altså 1 fastlege og 2 leger fra sykehuset som har sett på dette, men ingen av dem kan si hva dette er for noe!

Kvelden på sykehuset ender med at jeg får en resept(på et ikke reseptbelagt) produkt mot fotsopp, for han siste legen trodde kanskje det kunne være det, så de lurte på om jeg ikke bare kunne prøve det 1,5 uke.

De kunne ikke forklare sårene i ganen, det kalte de et Bi-funn...
Veldig irriterende da det var det som egentlig var det jævligste der og da, var ganske lei banan kan du si!

I helgen( 1 uke etter første symptom) har jeg endelig klar å få i meg noe annet en banan. Sårene i ganen og på penis er på bedringens vei, så det er bra! Men har dukket opp et ganske aggressivt munnsår under overleppa, legger ved et bilde av det også.

Men jeg vet jo fortsatt ikke hva dette er for noe, jeg hadde noe liknende i sommer og fikk det igjen nå, så sjansen for at det kommer igjen er jo der!
Så jeg har jo et stort ønske om å finne ut hva dette er for noe!

Hvis noen vet noe, så er jeg evig takknemlig for svar!
legger ved noen bilder av ganen, men dropper penis bildene wink.png hehe!
Men husk alle prøver for kjønnssykdommer var NEGATIVE!

Jeg er en mann på 23 år
Hetro
Ikke veldig seksuelt aktiv.


Anonymous poster hash: 82d90...0b5



Anonymous poster hash: 82d90...0b5

post-171015-0-92492800-1415577429_thumb.

post-171015-0-05914300-1415577436_thumb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...

Fortsetter under...

AnonymBruker

Legger ved noen flere bilder. Dette er bilder fra 3. utbrudd. Utbruddet denne ganger var så og si identisk med forrige utbrudd, med tanke på når det startet og hvordan det utviklet seg. Det startet også på lørdag/søndag denne gangen.

Her er et bilde helt i startfasen:
35c27ph.jpg


Her er det litt lenger ut i prosessen:
Onsdag.jpg


Her er det på det verste!

Torsdag.jpg

På vei til normalen igjen:
p_vei_tilbake.jpg

Fikk også noen små merker på hendene, det gjorde jeg forrige gang også. Tror de har en sammenheng i og med at det kommer samtidig og går bort samtidig.

DSC_0407.jpg

DSC_0408.jpg


Har blitt henvist til hudlege denne gangen, men det er jo ganske lang venteliste. Så har dokumenter med endel bilder.



 

Anonymous poster hash: 82d90...0b5


Anonymous poster hash: 82d90...0b5



Anonymous poster hash: 82d90...0b5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Aner ikke om det kan være dette, men dette er i hvertfall noe som kan ramme flere områder (munn, kropp og genetialer) slik som hos deg.

 

 

http://nhi.no/pasienthandboka/sykdommer/hud/lichen-planus-i-munnhulen-14393.html?page=4

 

 

Uansett hadde jeg presset på for å få rask time med dette hos hudlege, da det er viktig å få tatt prøver av det. Bestill evnt privat om det er en mulighet. 



Anonymous poster hash: d8d71...ba0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...