Gå til innhold

svulst?? dr. anker eller andre


mons

Anbefalte innlegg

jeg er en mann i 20 årene som den siste uken har fått en kul på innsiden av endetarmen som har vokst veldig. den gjør ikke vondt (bortsett fra av og til når jeg går på do), men det siste året har jeg hatt slim i avføringen, nå også blod. er redd det er en svulst... eller er det en hemorroide? uansett, vil den forsvinne av seg selv eller må jeg gå til legen? synst det er veldig flaut det da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ottar Grimstad, lege

Dette bør du gå til lege med - flaut eller ikke flaut (vi synes ikke det er flaut).

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette bør du gå til lege med - flaut eller ikke flaut (vi synes ikke det er flaut).

Vennlig hilsen

Bestill time med en gang!

Det er kjempeviktig at svulsten oppdages tidlig i tilfelle det skulle være ondartet og før den da får spre seg. Det er abvsolutt ingen ting å være flau for, for dette er leger veldig vant til. Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestill time med en gang!

Det er kjempeviktig at svulsten oppdages tidlig i tilfelle det skulle være ondartet og før den da får spre seg. Det er abvsolutt ingen ting å være flau for, for dette er leger veldig vant til. Lykke til.

Hvis det er et privat legesenter i nærheten av der du bor kan du kanskje få time på dagen, så får du det fort unnagjort. Men det koster jo litt mere da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...