Gå til innhold

Er det for mye trolling på DOL?


AnonymBruker

  

27 stemmer

  1. 1. Er det for mye trolling her?

    • Ja
      10
    • Nei
      8
    • Vet ikke.
      4
    • Hva er et troll?
      3
    • Jeg er et troll.
      2


Anbefalte innlegg

Kan noen vennligst si meg hvordan i Helvette man lager et eget innlegg her?? Har sitti her i en halvtime uten å finne ut en dritt, og det haster faktisk litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 100
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • AnonymBruker

    40

  • Kaptein Kaos

    14

  • skrev

    10

  • Madelenemie

    6

 

hvordan vet du det ?

Anonymous poster hash: c08d5...d22

 

 

Web

 

 

hvordan vet du det ?

Anonymous poster hash: c08d5...d22

 

 

Webmaster har bekreftet det i en annen tråd.

Anonymous poster hash: 0126a...f2f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan noen vennligst si meg hvordan i Helvette man lager et eget innlegg her?? Har sitti her i en halvtime uten å finne ut en dritt, og det haster faktisk litt.

 

Du klikker "Opprett nytt emne" knappen.

Anonymous poster hash: 0126a...f2f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Du klikker "Opprett nytt emne" knappen.

Anonymous poster hash: 0126a...f2f

 

Jeg skal la den fornermelsen gå hvis du kan si meg hvor den knappen befinner seg mens man er logga inn. Den var der før jeg lagde en bruker, men nå finnes den ikke lenger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke gargamel jeg tenkte på, men Smir, Dexter og Slabbedask som kloner seg selv stadig vekk slik jeg oppfatter det.

Hei!

 

javel :D sånn kan det leses-

 

men men

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal la den fornermelsen gå hvis du kan si meg hvor den knappen befinner seg mens man er logga inn. Den var der før jeg lagde en bruker, men nå finnes den ikke lenger

Etter den siste omleggingen er det blitt håpløst å finne frem her inne. Om du skal legge et nytt innlegg i åpent forum klikker du på Åpent forum i lenka under "Nye innlegg" helt øverst på siden. Skal du i et annet forum klikker du på "Doktor online - forum"-lenka under "Nye innlegg", nederst på den siden du da kommer til finner du en liste over alle foraene. Klikk deg inn på riktig forum og da skal det ligge "Opprett nytt innlegg" øverst på siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 1 år senere...

Annonse

Den 21. november 2014 at 18.33, AnonymBruker skrev:

??

 


Anonymous poster hash: ef833...8a5

 

Er endel tull vel.

Anonymkode: 865af...b5d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...
AnonymBruker
På 22.11.2014 den 18.49, Gargamel skrev:

Det var mye en periode, men ikke så ille i det siste. Da mener jeg trolling i ordets rette forstand, nemlig at folk lager fiktive innlegg for å provosere.

 

Det er en del avsporing av tråder og tulleinnlegg. Personlig synes jeg _litt_ tull og avsporing er greit så lenge tråden ikke handler om noe seriøst eller personlig i utgangspunktet.

Nei, syntes ikke det har vært mye trolling her i det siste. Av en eller annen grunn.

Anonymkode: 5c2c0...842

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, syntes ikke det har vært mye trolling her i det siste. Av en eller annen grunn.

Anonymkode: 5c2c0...842

Trollet skrev litt som anonym for 2 uker siden  en eller to tråder (som jeg så, følger ikke så nøye med), men, han lager ikke så mye liv lenger, og han er her sjeldent, synes det er kjedelig uten han jeg :huh: 

Dessuten later han som om at han ikke kjenner igjenn de "2?" andre trollene, det er slemt gjort, vil jeg nesten hevde, litt håven overlegen greie? 

Men men

Anonymkode: e95ac...abd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Mistenker at han ser på oss som 'lamme'/'usynlige'/kverulerende/kvemete landsmenn som har sviktet han, kanskje, hvem vet

Anonymkode: e95ac...abd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Mistenker at han ser på oss som 'lamme'/'usynlige'/kverulerende/kvemete landsmenn som har sviktet han, kanskje, hvem vet

Anonymkode: e95ac...abd

Finnes det en nød- og rettighetsblogg? 

Bare noe jeg lurte på.

Anonymkode: add58...837

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hva ligger i ordet trolling? Hva har det sin bakgrunn fra? Om det er hva man i enkelte kretser omtaler som gamming så er jeg helt mot. Det er bare ondsinnethet og overtro. Krigshissing og ønske om uvennskap er jeg også imot. Hvis det er hva ligger i ordet. Men å sloss mot all sygdom er jeg for. Se bare hvordan alt i våre omgivelser og markedet for tilogmed hva så mange sier samfunnet trenger endrer seg. Mennesker som for noen tiår siden  jobbet med helse kan jeg nå se strir med egen helse og plukker tomflasker i søppeldunkene i skjul. Mennesker man rekrutterte velvillig inn i helsesektor og pleie for noen tiår siden. Mange mennesker flytter bolig ogte og langt i dag har jeg inntrykk av. Folk er mindre stedsbundne og det kommer kanskje av arbeidsmarkedet og tilbud og etterspørsel. Virkninger sikkert av så mye. Selvsagt sikkerhet for noe har ingen og alt trenger man ikke av omsorg og pleie heller. Tror alle bare prøver å holde seg på bena så lenge man kan.

Anonymkode: ae54e...cdf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Men jeg liker Disnyes sang" When you wish upon a star." Den er bare fin.

Anonymkode: ae54e...cdf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...