Gå til innhold

Var dette en psykose? Er det vanlig ved depresjon?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nicklusheletida
7 minutter siden, påskelilje skrev:

Vi er jo en del her som har delt en del av våre utfordringer de siste 10-20 årene, både når det gjelder sykdom, barn, ektefelle og annet. Det er så godt å høre slike oppdateringer,  at ting har falt på plass og at livet går videre på en positiv måte.

For dere som har fulgt meg i mange år, så har brikkene falt på plass både når det gjelder det ene barnet mitt som jeg skrev mye om, og mht mannen 💕 "Barnet" trenger nok fremdeles litt ekstra støtte fra oss foreldre, men det er noe helt annet enn for 3-6-9-12-15 år siden 💕

Veldig hyggelig å høre at det går rette veien for dere også :) Jeg husker innleggene dine. Det er hun som er like gammel som yngste datteren min, mener jeg å huske. 

Glemte å si at han driver og dater ei jente også. Han gruer seg litt hver gang og usikker på om han skal gidde, men alltid glad etterpå .Hun står heldigvis litt på den dama :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Fortsetter under...

Nicklusheletida
På 5.11.2020 den 20.01, frosken skrev:

Jeg husker også godt dette. Veldig hyggelig å høre at det går så bra med ham:-)

Fikk melding i sted om at eksamen i dag gikk kjempebra. Dette til tross for at han i tillegg til eksamenslesing også jobber flere timer hver eneste kveld. 

Har lyst til å stå med en stor ropert og rope ut til hele verden hvor stolt jeg er av snuoperasjonen hans og viljestyrken han viser nå 😁 Sorry, håper dere bærer over med meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Nicklusheletida skrev:

Fikk melding i sted om at eksamen i dag gikk kjempebra. Dette til tross for at han i tillegg til eksamenslesing også jobber flere timer hver eneste kveld. 

Har lyst til å stå med en stor ropert og rope ut til hele verden hvor stolt jeg er av snuoperasjonen hans og viljestyrken han viser nå 😁 Sorry, håper dere bærer over med meg :)

Skjønner godt at du vil bruke ropert! Det hører ut som om han er en ung mann som har blitt sterk av det han har hatt av motgang - og som har hatt glede av den gode oppfølgningen du ga ham i hele oppveksten. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...