Gå til innhold

Har du svønproblemer? - Quiz (12 spørsmål)

Anbefalte innlegg

http://psychcentral.com/quizzes/sleep-quiz.htm

S C O R I N G   K E Y
If you scored...  You may have...
45 & up           Sleep Problem Likely 
35 - 44           Sleep Problem Possible 
0 - 34            No disorder likely

**

Det ble 47 poeng det.

Men men.

Hva kan man gjøre med det?

Endret av slabbedask

Fortsetter under...

11. :) Sover stort sett som en stein hver natt og sover ganske kjapt hver kveld. En og annen natten sover jeg litt dårligere, men har overhodet ikke søvnproblemer. Sover best i perioder hvor jeg er mye i aktivitet på dagtid, joggetur/gåtur eller annen aktivitet, rett og slett bruker kroppen og ikke bare sitter i ro.

17

Men spørsmålene "passet" ikke meg.

Det var ingen steder hvor jeg kunne fortelle at jeg er oppe 2-4 timer om natta et par ganger uka....Enkelte uker bare en natt med timer i stua, andre uker opptil tre netter.... En natt tåler jeg fint, men to-tre netter gjør meg trøtt og utilpass om dagen. 

Anonymous poster hash: 12b33...502

40. Plaget av døsighet på dagen, anstrengte øyne. Sover 2 til 6 timer sammenhengende om natta. Med bare to timer er jeg helt på felgen. Får ikke til å rette opp problemet. Hjelper ikke å unngå soving på dagen.

Anonymous poster hash: 756f8...ee3
  • 3 år senere...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...