PandaAmanda Skrevet 4. desember 2014 Skrevet 4. desember 2014 (endret) Usikker på om jeg har skrevet navnet på medikamentet riktig, men dere skjønner sikkert. Jeg har fått utskrevet Seroquel mot kaos/grubling. Jeg føler at det hjelper litt, men ikke alltid. Jeg merker også at det et mye enklere å skulle ta avgjørelser. Jeg trenger ikke snu og vende på hver eneste lille flis og tenke ut alle mulige eventualiteter ved enhver avgjørelse og føler meg ikke like handlingslammet som før. Er det Seroquel som gjør dette? Jeg plages veldig av urolige/rastløse ben om natten. Er dette en bivirkning? Takker for svar. Endret 4. desember 2014 av PandaAmanda 0 Siter
missmas Skrevet 4. desember 2014 Skrevet 4. desember 2014 Jeg sluttet på Seroquel pga restless legs! Var uutholdelig 0 Siter
PandaAmanda Skrevet 13. desember 2014 Forfatter Skrevet 13. desember 2014 Ville bare si at de rastløse bena har bedret seg etterhvert, hvis noen andre skulle lure på det samme noen gang. 0 Siter
InMyPlace Skrevet 14. desember 2014 Skrevet 14. desember 2014 Jeg står på 1400 mg og er like smart som før. Den gangen hvor jeg brukte Zyprexa ble jeg fortalt at jeg virket dum (teit) 0 Siter
skrevet Skrevet 14. desember 2014 Skrevet 14. desember 2014 Jeg merker også at det et mye enklere å skulle ta avgjørelser. Jeg trenger ikke snu og vende på hver eneste lille flis og tenke ut alle mulige eventualiteter ved enhver avgjørelse og føler meg ikke like handlingslammet som før. Er det Seroquel som gjør dette?Hvis endringen kom når du begynte på medisin eller litt etter, så er det sannsynligvis det.Jeg plages veldig av urolige/rastløse ben om natten. Er dette en bivirkning?Det kan være en bivirkning. 0 Siter
InMyPlace Skrevet 14. desember 2014 Skrevet 14. desember 2014 Jeg vet ikke. Men jeg vet at jeg ikke vil ødelegge for andre mennesker. Så jeg skriver bare : dette er fine greier , og hvis jeg har ytret noe som en eller annen har tatt ille opp, så megklager jeg på det sterkeste. 0 Siter
skrevet Skrevet 14. desember 2014 Skrevet 14. desember 2014 Jeg vet ikke. Men jeg vet at jeg ikke vil ødelegge for andre mennesker. Så jeg skriver bare : dette er fine greier , og hvis jeg har ytret noe som en eller annen har tatt ille opp, så megklager jeg på det sterkeste.Hva skulle det være? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.