stjernestøv Skrevet 6. desember 2014 Skrevet 6. desember 2014 Tenkte på det da jeg leste en annen tråd om engler, jeg trodde faktisk jeg var en engel og gjorde alt for å hjelpe andre. Det var faktisk en god følelse, var jeg psykotisk da tro? Eller sånn halv psykotisk? Går det an å være halvpsykotisk? Når jeg fikk medisiner gikk det over. 0 Siter
FGT Skrevet 6. desember 2014 Skrevet 6. desember 2014 Du må vel ha vært et eller annet der omkring , ja 0 Siter
stjernestøv Skrevet 6. desember 2014 Forfatter Skrevet 6. desember 2014 Du må vel ha vært et eller annet der omkring , ja Var litt kjekt å være en hjelpende engel. 0 Siter
FGT Skrevet 6. desember 2014 Skrevet 6. desember 2014 Ja det skjønner jeg godt, men det kan du være med medisiner også, og da kan du være sikker på at det gir nytte for seg også. 0 Siter
slabbedask Skrevet 6. desember 2014 Skrevet 6. desember 2014 Tenkte på det da jeg leste en annen tråd om engler, jeg trodde faktisk jeg var en engel og gjorde alt for å hjelpe andre. Det var faktisk en god følelse, var jeg psykotisk da tro? Eller sånn halv psykotisk? Vet ikke, men du var neppe frisk. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 7. desember 2014 Forfatter Skrevet 7. desember 2014 Ja det skjønner jeg godt, men det kan du være med medisiner også, og da kan du være sikker på at det gir nytte for seg også. Jeg gjør mer nytte for meg når jeg er en englel, tok rollen seriøst. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 7. desember 2014 Forfatter Skrevet 7. desember 2014 Vet ikke, men du var neppe frisk. Var ganske positiv på den tiden. 0 Siter
Gjest Skrevet 7. desember 2014 Skrevet 7. desember 2014 Jeg gjør mer nytte for meg når jeg er en englel, tok rollen seriøst. synes du virker snill ( les hyggelig) nå også jeg;) 0 Siter
stjernestøv Skrevet 7. desember 2014 Forfatter Skrevet 7. desember 2014 synes du virker snill ( les hyggelig) nå også jeg;) Takk for det, kjekt at du synes det. :-) 0 Siter
Gondor Skrevet 7. desember 2014 Skrevet 7. desember 2014 Når jeg leser innleggene dine oser det av godhet og mildhet. Håper bare ikke du blir utnyttet! 0 Siter
stjernestøv Skrevet 7. desember 2014 Forfatter Skrevet 7. desember 2014 Når jeg leser innleggene dine oser det av godhet og mildhet. Håper bare ikke du blir utnyttet! Tusen takk for det :-) Du virker som en god person selv :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.