FGT Skrevet 8. desember 2014 Skrevet 8. desember 2014 (endret) så et interessant program på tv om hjerneceller. før trodde en at en var født med de hjernecellene en skal ha hele livet, men så var nok ikke tilfelle ut fra nyere forskning. det som er spesielt interessant var at vi kan være med på å utvikle nye eller få flere celler bevisst. dette styrket mitt syn på det som jeg allerede har trodd, men nå fikk jeg satt et klart ord på det. Endret 8. desember 2014 av FGT 0 Siter
Trine Skrevet 8. desember 2014 Skrevet 8. desember 2014 De hjernecellene jeg utvikler gjør det bare vanskeligere for meg så jeg vil helst ikke ha fler. 0 Siter
Gjest Gargamel Skrevet 8. desember 2014 Skrevet 8. desember 2014 De hjernecellene jeg utvikler gjør det bare vanskeligere for meg så jeg vil helst ikke ha fler. WOW. Du er snart den største pessimisten på hele dol. 0 Siter
FGT Skrevet 8. desember 2014 Forfatter Skrevet 8. desember 2014 De hjernecellene jeg utvikler gjør det bare vanskeligere for meg så jeg vil helst ikke ha fler. Ok. men kanskje du kan ta noen nye utfordringer med noe annet en tidligere ? 0 Siter
Trine Skrevet 8. desember 2014 Skrevet 8. desember 2014 WOW. Du er snart den største pessimisten på hele dol. Takk, får man premie da? Ok. men kanskje du kan ta noen nye utfordringer med noe annet en tidligere ? Hva mener du? 0 Siter
Gjest Gargamel Skrevet 8. desember 2014 Skrevet 8. desember 2014 Takk, får man premie da? Du burde i alle fall få premie, for det er ganske hardt konkurranse ;-) 0 Siter
Trine Skrevet 8. desember 2014 Skrevet 8. desember 2014 Du burde i alle fall få premie, for det er ganske hardt konkurranse ;-) En pessimist er en optimist som har tenkt seg om 0 Siter
missmas Skrevet 8. desember 2014 Skrevet 8. desember 2014 Jeg mistet masse hjerneceller da jeg hadde psykose 0 Siter
Gjest Gargamel Skrevet 8. desember 2014 Skrevet 8. desember 2014 En pessimist er en optimist som har tenkt seg om Til hvilken nytte? 0 Siter
Trine Skrevet 8. desember 2014 Skrevet 8. desember 2014 Til hvilken nytte? Å være forberedt. Men nå klusser vi til tråden. Den skal jo handle om hjerneceller. 0 Siter
FGT Skrevet 9. desember 2014 Forfatter Skrevet 9. desember 2014 Takk, får man premie da? Hva mener du? ikke noe annet en det jeg skrev. 0 Siter
Gjest Gargamel Skrevet 9. desember 2014 Skrevet 9. desember 2014 Jeg mistet masse hjerneceller da jeg hadde psykose Heldigvis har du mange å ta av. 0 Siter
FGT Skrevet 9. desember 2014 Forfatter Skrevet 9. desember 2014 Heldigvis har du mange å ta av. Ja hjernen har ca. 100 billioner celler å ta av .de varierer i størrelse, selv om de er små. 10.0000 middelstore celler vil få plass på et knappenålshode. Men hver celle er som en by. 0 Siter
missmas Skrevet 9. desember 2014 Skrevet 9. desember 2014 Så lenge jeg klarer å steike en biff 0 Siter
FGT Skrevet 9. desember 2014 Forfatter Skrevet 9. desember 2014 Da trenger du ikke så mange celler nei ! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.