Gå til innhold

Blir fort sliten

Anbefalte innlegg

Gjest Gargamel
Skrevet

Jeg bli ikke sliten av å gå i butikken når jeg er alene uten mas. Det føles mer som en pause. Jeg ser selv at dette er litt rart, men det er faktisk sånn for meg.

• Svar 46
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• stjernestøv

21

• Caylee

6

• frosken

4

• AnonymBruker

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg bli ikke sliten av å gå i butikken når jeg er alene uten mas. Det føles mer som en pause. Jeg ser selv at dette er litt rart, men det er faktisk sånn for meg.

Heldig du da. En pause...

Skrevet (endret)

Hei!

Sånn kanskje det er med min mann også, han ønsker gå å handle, han sier jeg ser ekstremt sliten ut når jeg kommer i butikker, men han blir ikke sliten. Musikk og lys gjør han ingenting.

Han er også utrolig flink til å kjøpe riktige klær til mennesker, han ser hva de kan like og treffer riktig, jeg klarer ikke vite hva andre liker, så jeg kjøper mer noe praktisk. Ullundertøy feks.

Han kjøper hvert år en eller flere pene kjoler til meg, og jeg liker alltid det han kjøper.

Jeg vil gjerne gå i butikker inni mellom, men dessverre blir jeg fort sliten, men en dag gikk jeg med min mann og det er kjempefint, for da kan jeg holde i han.

Endret av Madelenemie
Skrevet

Merket jeg ble veldig irritert på en butikk i går, tror jo da at det er andres energi. Var ikke irritert da jeg gikk inn, noen butikker føles det som om jeg skal dette om i. Og hvis jeg er med folk kjenner jeg at jeg blir fjern, er det normalt?

---

... bare lurte på om andre har det sånn og om det er normalt?

Jeg tror mange blir sliten av må-gjøre-shopping som det er mye av nå før jul, men de færreste psykisk friske settes ut av spill av det. Tankene dine rundt andres energi etc ligner det du skrev tidligere i år, og den gangen viste det seg at medisineringen ikke var helt optimal. Det er ikke normalt å tenke at ens egen irritasjon/ sinne egentlig er andres irritasjon/ sinne, og jeg syns du skal formidle disse tankene til psykologen/ fastlegen/ psykiateren din. 

Skrevet

Jeg tror mange blir sliten av må-gjøre-shopping som det er mye av nå før jul, men de færreste psykisk friske settes ut av spill av det. Tankene dine rundt andres energi etc ligner det du skrev tidligere i år, og den gangen viste det seg at medisineringen ikke var helt optimal. Det er ikke normalt å tenke at ens egen irritasjon/ sinne egentlig er andres irritasjon/ sinne, og jeg syns du skal formidle disse tankene til psykologen/ fastlegen/ psykiateren din. 

Kan formidle tankene til psykologen, skal dit i morgen. Men føler meg ikke så dårlig som jeg var i sommer, er bare noen små ting.

Skrevet

Blir spesielt sliten av å gå i butikker, er det også normalt?

Merket jeg ble veldig irritert på en butikk i går, tror jo da at det er andres energi. Var ikke irritert da jeg gikk inn, noen butikker føles det som om jeg skal dette om i. Og hvis jeg er med folk kjenner jeg at jeg blir fjern, er det normalt?

Bare lurer på om jeg er godt nok medisinert.

Ikke normalt for meg. Elsker shopping, elsker til og med Meny :)

Anonymous poster hash: 33f7b...b92

Skrevet

Ikke normalt for meg. Elsker shopping, elsker til og med Meny :)

Heldig :-)

Skrevet

Hvorfor det? Finnes da ikke noe mer meningsløst enn shopping.

Skrevet

Tja, det kan jammen diskuteres, Blir fort kostbart å være glad i shopping. Best for økonomien om man ikke liker det alt for godt;-)

Gjest Gargamel
Skrevet

Tja, det kan jammen diskuteres, Blir fort kostbart å være glad i shopping. Best for økonomien om man ikke liker det alt for godt;-)

Med andre ord en fin hobby når regningene rett og slett ikke strekker til.

Skrevet

Med andre ord en fin hobby når regningene rett og slett ikke strekker til.

Dersom noen mangler regninger og ikke liker å shoppe, så kan de gjerne få overføre litt av det frustrerende overskuddet til meg ;-)

Skrevet

Ja det kan du si, men ikke kjekt å bli uvel i butikken. Har nettopp vært og er helt skutt, gruer meg til å handle mat.

Skrevet

Det har du rett i ;-) Blir lite nye klær her og det er jo en fordel, men så går det jo an å shoppe på nettet også da heldigvis.

Skrevet

Ja jeg føler meg heldig. Jeg har vært syk i lang tid og var da ikke i stand til å gjøre noe så hverdagslig som å handle mat til meg selv en gang. Derfor er det med største glede jeg går til Meny, romsterer rundt, finner det jeg vil ha og til og med lager maten selv :) Små, små gleder :)

Skrevet

Ja jeg føler meg heldig. Jeg har vært syk i lang tid og var da ikke i stand til å gjøre noe så hverdagslig som å handle mat til meg selv en gang. Derfor er det med største glede jeg går til Meny, romsterer rundt, finner det jeg vil ha og til og med lager maten selv :) Små, små gleder :)

Forstår veldig godt at du er glad for det :-)

Skrevet

Aura og, men når folk går rundt etterlater de seg energi og den føler jeg...lenge etter de har vært der.

Høres tungt og slitsomt ut dra på andres energi, du burde ta det opp. Det kan psykologet vet hva som kan hjelpe?

Skrevet

Ja det kan du si, men ikke kjekt å bli uvel i butikken. Har nettopp vært og er helt skutt, gruer meg til å handle mat.

Når du er butikken pleier du få angst også itilegg til energiene? eller er det energiene som plager deg?

Skrevet (endret)

Det finnes ikke noe mer meningsfylt enn shopping (biblotek, bokhandlere, julemarket)

Endret av Caylee
Skrevet

Når du er butikken pleier du få angst også itilegg til energiene? eller er det energiene som plager deg?

Får angst når jeg kjenner energiene, det er jo ubehagelig å kjenne på andres ting. Vet ikke hva psykologen kan gjøre da.

Skrevet

Får angst når jeg kjenner energiene, det er jo ubehagelig å kjenne på andres ting. Vet ikke hva psykologen kan gjøre da.

Bedre å si ifra enn ikke gjøre det. Holder du det for deg selv kan du aldri vite om det noe psykologen kan hjelpe med.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...