stjernestøv Skrevet 11. desember 2014 Forfatter Skrevet 11. desember 2014 Bedre å si ifra enn ikke gjøre det. Holder du det for deg selv kan du aldri vite om det noe psykologen kan hjelpe med. Kan jo si det da, bare hun ikke tror jeg begynner å bli dårlig. Har vært litt stresset i det siste, er vel det og som spiller inn. 0 Siter
Caylee Skrevet 11. desember 2014 Skrevet 11. desember 2014 Kan jo si det da, bare hun ikke tror jeg begynner å bli dårlig. Har vært litt stresset i det siste, er vel det og som spiller inn. Jeg tror ikke hun tar konlusjoner så raskt, isåfall høres det ikke som noe bra samarbeid. Føler man psykologen er mot en går det dårlig. Har opplevd det selv. Hvis hun er mer opptatt av hva du tenker og vil, enn at hun tenker du begyner å bli dårlig så er det best 0 Siter
stjernestøv Skrevet 11. desember 2014 Forfatter Skrevet 11. desember 2014 Jeg tror ikke hun tar konlusjoner så raskt, isåfall høres det ikke som noe bra samarbeid. Føler man psykologen er mot en går det dårlig. Har opplevd det selv. Hvis hun er mer opptatt av hva du tenker og vil, enn at hun tenker du begyner å bli dårlig så er det best Føler vi har et godt samarbeid da og hun er grei, får se hva hun sier i morgen da. 0 Siter
XbellaX Skrevet 11. desember 2014 Skrevet 11. desember 2014 Kan jo si det da, bare hun ikke tror jeg begynner å bli dårlig. Har vært litt stresset i det siste, er vel det og som spiller inn. Si ifra om dette til din behandler. Lov meg at du skjermer deg litt i julen, det kan lett bli mye "mas" selv om det kan være hyggelig. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 11. desember 2014 Forfatter Skrevet 11. desember 2014 Si ifra om dette til din behandler. Lov meg at du skjermer deg litt i julen, det kan lett bli mye "mas" selv om det kan være hyggelig. Skal gjøre det, og skal prøve å skjerme meg litt i julen. Gru gleder meg litt. 0 Siter
Kayia Skrevet 11. desember 2014 Skrevet 11. desember 2014 Kan formidle tankene til psykologen, skal dit i morgen. Men føler meg ikke så dårlig som jeg var i sommer, er bare noen små ting. Lurt og modent å kjenne signalene og ta dem på alvor, så slipper du å bli så dårlig som du var Ellers velsig enig med xbellax - ta godt hensyn til dine behov nå i jula. Lykke til i morgen 0 Siter
stjernestøv Skrevet 11. desember 2014 Forfatter Skrevet 11. desember 2014 Lurt og modent å kjenne signalene og ta dem på alvor, så slipper du å bli så dårlig som du var Ellers velsig enig med xbellax - ta godt hensyn til dine behov nå i jula. Lykke til i morgen Takk for det :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.