InMyPlace Skrevet 10. desember 2014 Skrevet 10. desember 2014 Hei. Har fått resept på cipralex og medfølgende opptrappingsplan. Jeg lurer på om det er noen ssri (eller lignende) som fungerer bedre mot angst enn cipralex? Bruker 1400 mg Seroquel, 150 mg Truxal og 600 mg Lamictal. Har angst hele tiden, unntatt de gangene jeg får utskrevet 15 mg Sobril. Behandler mener at jeg lider av en slags scizofreni, i tillegg til angst og depresjon. Det er bare sobril som hjelper - når jeg har tatt det fungerer jeg normalt og har mye lettere for å snakke med andre mennesker, og ikke minst - ha glede av å snakke med andre. 0 Siter
ISW Skrevet 10. desember 2014 Skrevet 10. desember 2014 Synes denne bør settes i produksjon: http://en.m.wikipedia.org/wiki/Imidazenil Benzopreparat som kun er angstdempende, ikke sløvende og ikke vanedannende.. Må jo være for godt til å være sant 0 Siter
cappella33 Skrevet 11. desember 2014 Skrevet 11. desember 2014 Efexor skal jo hjelpe mot angst, siden den virker på noradrenalin også. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.