Trine Skrevet 3. januar 2015 Forfatter Skrevet 3. januar 2015 Tror jeg skjønner hva du mener. En som ser litt for lett på ting? forstår. Har du lav selvtillit? Sliter mye med det selv, kjenner igjen mye. Ja også litt sånn "sånn føler jeg også mange ganger....", "jeg blir også stressa og tenker sånn og slik" Jaja...kjipt for deg, men du fungerer i det minste, og nei takk jeg vil ikke bli sammenlignet med deg. Jeg føler jo at hun ikke forstår problemene mine, at hun bare bagatelliserer dem, om ikke så burde hun kanskje fått behandling selv også. Det løser jo ingen problemer for meg om alt hun gjør er å prøve å overbevise meg om at tankene og følelsene mine er normale. Ja, jeg har veldig lav selvtillit og jeg vet ikke hvordan jeg skal få gjort noe med det. Har lest litt om det, men føler at jeg må late som at jeg er noe jeg ikke er dersom selvtilliten skal bli bedre og jeg orker virkelig ikke spille mer skuespill. Har du fått noen gode råd for selvtilliten? 0 Siter
Caylee Skrevet 3. januar 2015 Skrevet 3. januar 2015 Ja også litt sånn "sånn føler jeg også mange ganger....", "jeg blir også stressa og tenker sånn og slik" Jaja...kjipt for deg, men du fungerer i det minste, og nei takk jeg vil ikke bli sammenlignet med deg. Jeg føler jo at hun ikke forstår problemene mine, at hun bare bagatelliserer dem, om ikke så burde hun kanskje fått behandling selv også. Det løser jo ingen problemer for meg om alt hun gjør er å prøve å overbevise meg om at tankene og følelsene mine er normale. Ja, jeg har veldig lav selvtillit og jeg vet ikke hvordan jeg skal få gjort noe med det. Har lest litt om det, men føler at jeg må late som at jeg er noe jeg ikke er dersom selvtilliten skal bli bedre og jeg orker virkelig ikke spille mer skuespill. Har du fått noen gode råd for selvtilliten? Det er merkelig ting å si av henne. Siden hun er på jobb, og virker som hun har det bra er det rart at hun sammenligner seg med deg. Det syns jeg blir å bagatalisere dine problemer. Forstår godt du reagerer på det. Hun har tydeligvis ikke fulgt godt med i timen. Alle har like følelser innimellom i små mengder, problemet er når man har så mye følelser av noe at det går ut over en selv og livskvaliteten. At man får så mye følelser av noe, og det er ikke normalt. Det burde hun vist. Har et råd som jeg bruker selv noenganger (har fler men kommr ikke på dem nå). men skal innrømme de ikke virker hele tiden. Et råd er å tenke at de fleste tenker mest på seg selv. Altså når man er i sosiale situasjoner. virker til en viss grad. Og at jeg selv dømmer meg mer enn andre gjør. Vet ikke om det er sant, men hjelper litt 0 Siter
Trine Skrevet 3. januar 2015 Forfatter Skrevet 3. januar 2015 Det er merkelig ting å si av henne. Siden hun er på jobb, og virker som hun har det bra er det rart at hun sammenligner seg med deg. Det syns jeg blir å bagatalisere dine problemer. Forstår godt du reagerer på det. Hun har tydeligvis ikke fulgt godt med i timen. Alle har like følelser innimellom i små mengder, problemet er når man har så mye følelser av noe at det går ut over en selv og livskvaliteten. At man får så mye følelser av noe, og det er ikke normalt. Det burde hun vist. Har et råd som jeg bruker selv noenganger (har fler men kommr ikke på dem nå). men skal innrømme de ikke virker hele tiden. Et råd er å tenke at de fleste tenker mest på seg selv. Altså når man er i sosiale situasjoner. virker til en viss grad. Og at jeg selv dømmer meg mer enn andre gjør. Vet ikke om det er sant, men hjelper litt Tror hun gjør det for at jeg skal føle at det er normalt å tenke slik som jeg gjør, men da tenker jeg jo bare at enten er jeg ei skikkelig pingle som ikke takler det ellerså har alle det fælt. Jeg skal prøve å tenke at de fleste tenker mest på seg selv og at jeg sikkert dømmer meg selv mer enn andre gjør. Det er vel ihvertfall verdt et forsøk. 0 Siter
Caylee Skrevet 3. januar 2015 Skrevet 3. januar 2015 Tror hun gjør det for at jeg skal føle at det er normalt å tenke slik som jeg gjør, men da tenker jeg jo bare at enten er jeg ei skikkelig pingle som ikke takler det ellerså har alle det fælt. Jeg skal prøve å tenke at de fleste tenker mest på seg selv og at jeg sikkert dømmer meg selv mer enn andre gjør. Det er vel ihvertfall verdt et forsøk. Jeg oppfatter det slik at fordi hun sier det normalt så føler du deg enda verre. Det blir en vond sirkel. Da får du bare enda mer mislykkede følelser om deg selv. Ja, prøv det. Er verdt et forsøk. Det er ikke noe mirakel, men hjelper kanskje litt 0 Siter
Trine Skrevet 3. januar 2015 Forfatter Skrevet 3. januar 2015 Jeg oppfatter det slik at fordi hun sier det normalt så føler du deg enda verre. Det blir en vond sirkel. Da får du bare enda mer mislykkede følelser om deg selv. Ja, prøv det. Er verdt et forsøk. Det er ikke noe mirakel, men hjelper kanskje litt Ja, akkurat slik er det. Godt å høre at noen forstår meg på det området. 0 Siter
Caylee Skrevet 3. januar 2015 Skrevet 3. januar 2015 Ja, akkurat slik er det. Godt å høre at noen forstår meg på det området. Det er bra du klarte å forklare det. Viktig få det ut 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.